Fot. THINK MICE

Udana edycja Meet The Bidder Luxury & MICE Summer 2024

przez Think MICE

Jak informują organizatorzy, tegoroczna edycja Meet The Bidder Luxury & MICE Summer została uznana za jedno z najlepszych wydarzeń w historii eventu. 40 wystawców z całego świata odwiedziło ponad 100 managerów turystyki wyjazdowej z Polski. Obecni byli też hosted buyersi z innych krajów i goście specjalni. THINK MICE po raz kolejny był partnerem medialnym tej imprezy.

Letnia edycja Meet The Bidder odbyła się we wtorek 18 czerwca na terenie Fabryki Norblina w MOXO Restaurant and Club w Warszawie. Jej głównym partnerem była firma DMC MICE Romania (członek grupy MICE International) z siedzibą w Bukareszcie i Braszowie, reprezentowana w Polsce przez Travelmediate Poland. Po części spotkaniowej MICE Romania przygotowało niespodziankę artystyczną – fragment arii operowej „Come To My Castle”, która została przerwana przez charyzmatycznego Draculę.

Tym razem podczas Meet The Bidder można było się spotkać z przedstawicielami hoteli i DMC specjalizujących się w segmentach MICE i luxury travel z takich krajów, jak: Cypr, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Indie, Indonezja, Kanada, Kenia, Kostaryka, Malta, Nepal, Oman, RPA, Rumunia, Seszele, Sri Lanka, Tanzania, USA, Wielka Brytania oraz Polska. Wśród wystawców znaleźli się także reprezentanci regionalnych biur promocji ze Szczecina i ze Śląska oraz organizatorzy transportu: PLL LOT, Turkish Airlines, JET Partner, SKY Express i Finnlines.   

Jak zwykle impreza skierowana była do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. Obecni byli na niej również reprezentanci agencji eventowych i ślubnych oraz organizatorzy wyjazdów szytych na miarę. Podczas rund spotkaniowych w ciągu całego eventu uczestnicy odbyli ponad tysiąc spotkań.



Po raz kolejny odbyła się też gra Travel Experience Invitations, w której można było zdobyć wiele atrakcyjnych nagród, w tym zaproszeń do podróży, ufundowanych przez wystawców (w kategoriach: Let’s Taste – np. wino i słodycze z Chorwacji, czy słodką chałwę z Omanu, Let’s Enjoy – np. rejs promem na trasie Świnoujście – Malmö – Świnoujście, z samochodem osobowym i kabiną zewnętrzną od Finnlines, Let’s Stay – liczne vouchery hotelowe np. 11 noclegów (łącznie) od Sunny Tours & Travel Service z RPA, pięć noclegów podczas wycieczki na Sri Lance od Golden Isle Travels czy cztery noce w Miami od Groups & incentive z USA, Let’s Fly – voucher na przelot na trasie europejskiej od PLL LOT).

Obecni na spotkaniu hosted buyersi mogli poza tym skorzystać z wycieczek pre i post tourowych (m.in. Warszawa, Żelazowa Wola, Golub-Dobrzyń, Turzno, Toruń).

>>Zobacz galerię

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK