Strefy Tiger Energy Drink z Creative Brand Stories
- przez Think MICE
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach.
– Kreatywny koncept „Doładuj energię z Tigerem”, inspirowany hasłem „Power is back”, łączy nostalgię lat 90. z festiwalową energią, przyciągając uwagę i budując autentyczną więź z odbiorcami marki. Ubiegłoroczne doświadczenia potwierdziły skuteczność tego podejścia. Cieszymy się, że możemy ponownie współtworzyć ten projekt w lekko odświeżonej formie – powiedziała Monika Buchwald, CEO oraz head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Wprowadzenie marki Tiger Energy Drink do świata festiwali muzycznych w 2023 roku stanowiło istotną zmianę w jej strategii komunikacyjnej, dotychczas skoncentrowanej głównie na przestrzeni cyfrowej. – Udział w wakacyjnych wydarzeniach w Polsce jest częścią strategicznego planu rozwoju marki Tiger Energy Drink, mającego na celu wzmocnienie jej wizerunku oraz pogłębienia więzi z konsumentami poprzez powiązanie produktu z pozytywnymi emocjami płynącymi z doświadczeń festiwalowych. Ta rewolucyjna zmiana pozwoliła przenieść naszą komunikację z cyfrowej przestrzeni do bezpośredniego kontaktu z odbiorcami – tłumaczył Marcin Szewczyk, event specialist w Grupie Maspex.
W 2024 roku marka Tiger Energy Drink pojawi się na trzech letnich wydarzeniach: Tattoofest Convention w Krakowie (15-16 czerwca), Tauron Nowa Muzyka w Katowicach (20-22 czerwca) oraz Clout Festival w Warszawie (13-14 lipca).
Creative Brand Stories odpowiada za przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacji.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK