HOLO Group dla marki Jack Daniel’s
- przez Think MICE
Agencja HOLO Events, jedna ze spółek należących do HOLO Group, wygrała przetarg na realizację stref brandowych Jack Daniel’s na tegorocznych festiwalach muzycznych.
HOLO Events współpracuje z Brown-Forman Polska od siedmiu lat, podczas których realizowała projekty dla marek z portfolio firmy, w tym dla Jack Daniel’s. Do tych ostatnich należą: cykl aktywacji w lokalach pod hasłem „Make it count” i „Reprezentuj siebie”, design letnich stref do lokali gastronomicznych dla Jack Daniel’s Tennessee Apple oraz event Wheels On Barrel.
Tym razem agencja przygotowała projekt strefy oraz koncepcję aktywacyjną, które wyróżnią markę Jack Daniel’s na festiwalowej arenie, a jednocześnie podkreślą jej charakter i utrwalą ideę „Reprezentuj siebie”. Celem było nie tylko wprowadzenie przedstawicieli pokolenia Z w świat Jacka Danielsa, ale też zainteresowanie starszej grupy docelowej, która od lat pozostaje mu wierna. Do zadań przetargowych należała także rekomendacja festiwali muzycznych realizujących określone cele strategiczne i biznesowe.
– Do przygotowania oferty podeszliśmy strategicznie, by stworzyć strefę, w której zarówno generacja Z jak i Milenialsi poczują się dobrze. Wykorzystaliśmy potencjał festiwali muzycznych do budowania niezapomnianych relacji z marką – zarówno z młodszymi konsumentami, wchodzącymi w świat Jack’a, jak i tymi, dla których jest to prawdziwy love brand. Kierując się idą „Reprezentuj siebie” postawiliśmy na emocje, dobrą zabawę i zaskakujące rozwiązania. Sami nie możemy się doczekać realizacji tego projektu – powiedziała Agata Pietruch, account director HOLO Events.
– Do tego przetargu startowaliśmy z wielką nadzieją, przydzielając do niego najlepszych w swoim fachu, wyjadaczy festiwalowych, takich jak Jacek Żerdziński, event team head. Dla nas bardzo ważne jest także to, że cały projekt, od pomysłu po jego produkcję, jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować w HOLO Group – dodał Łukasz Krolski, managing partner w HOLO Group.
Źródło: HOLO Group, oprac. MK