Accor rozbudowuje markę Tribe
- przez Think MICE
Accor kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej marki Tribe w Europie wraz z otwarciem Tribe Riga City Centre, pierwszego hotelu tej marki na Łotwie i w krajach bałtyckich. W przyszłym roku do listy dołączy jeszcze m.in. obiekt w Krakowie.
Hotel w Rydze oferuje 81 pokoi z widokiem na miasto lub wewnętrzny dziedziniec, a także szereg przestrzeni wspólnych. W tym roku portfolio marki Tribe w Europie zasilą jeszcze hotele, takie jak m.in. Tribe Paris Clichy i Tribe Paris Pantis we Francji, a także Tribe Manchester Airport w Wielkiej Brytanii, Tribe Dusseldorf w Niemczech oraz Tribe Budapest Airport na Węgrzech. Na polską mapę dołączy Tribe Kraków Stare Miasto z planem otwarcia w 2025 roku.
– Tribe to marka z niesamowitym potencjałem, szczególnie do rozwoju w Europie. Widzimy, że jest duże zapotrzebowanie na stylowe i nowoczesne hotele w przystępnych cenach. Dlatego w naszym portfolio skupiamy się na tworzeniu przestrzeni angażujących do społecznych interakcji. Wierzymy, że ta strategia przynosi korzyści nie tylko naszym gościom, ale i partnerom, gwarantując dodatkową wartość i jakość w segmencie hotelowych marek midscale – powiedział Philippe Bijaoui, chief development officer Europe North Africa Accor w dywizji Premium, Midscale & Economy.
Filozofią założonej w 2017 roku w Australii Tribe jest obietnica „more for less” („więcej za mniej”). Hotele marki wyróżnia odważny design skierowany do osób szukających stylowych i nowoczesnych przestrzeni w przystępnej cenie.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK