Fot. Materiały prasowe

Dwudniowa konferencja firmy Schülke z Bossa Nova Events

przez Think MICE

Firma Schülke (produkty higieniczne i rozwiązania zapobiegania zakażeniom) zorganizowała dwudniowy event. Impreza była okazją do świętowania 135-lecia istnienia, ale też inspiracją dla pracowników do rozwoju i osiągania nowych celów. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.

Hasło przewodnie eventu – „Jak grać, żeby wygrać”, nie tylko podkreślało zasady fair play lecz miało też na celu wzmocnienie współpracy między różnymi działami oraz motywowanie pracowników do doskonalenia, poprawy wyników pracy i zwiększenia zaangażowania w życie firmy.

– Nasza noworoczna konferencja była wyjątkową okazją do podsumowania 135-letniej historii, integrowania pracowników oraz wspólnego świętowania osiągnięć. Naszym celem było podkreślenie wartości firmy, takich jak innowacyjność, pasja, zaufanie i jakość, które były prezentowane na każdym etapie wydarzenia – powiedziała Elżbieta Makselon-Drabczyk, HR & administration director CEE w Schülke.

Dwudniowe wydarzenie obejmowało cykl warsztatów, konferencję oraz galę z ceremonią wręczenia nagród dla pracowników.

– W ten sposób, poprzez zróżnicowany program skupiający się na edukacji, rozrywce i integracji, podczas eventu dla firmy Schülke stworzyliśmy inspirujące środowisko do wymiany wiedzy, rozwijania więzi oraz celebrowania osiągnięć branżowych – mówiła Klaudia Ronij, managing & event director w Creative Brand Stories. 

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za pełne spektrum działań związanych z organizacją tego wydarzenia, w tym strategię, koncepcję, kreację, produkcję i realizację.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK