Targi The Meetings Show będą krótsze
- przez Think MICE
Począwszy od przyszłego roku z trzech do dwóch dni zostaną skrócone londyńskie targi The Meetings Show. Taką decyzję podjęli ich organizatorzy po konsultacjach przeprowadzonych z wystawcami, zwiedzającymi oraz hosted buyersami.
Wspólnie doszli oni do wniosku, że ograniczenie czasu trwania imprezy, przy jednoczesnym zintensyfikowaniu programu pozwoli na wygenerowanie lepszego ROI. – W ciągu ostatnich pięciu lat The Meetings Show urosły do rangi wydarzenia istotnego dla wszystkich związanych z brytyjskim przemysłem spotkań. Tym niemniej po wsłuchaniu się w opinie uczestników, stało się dla nas oczywiste, że chociaż wielu z nich osiągnęło bardzo zadowalające wyniki z udziału w tegorocznych targach – największym z dotychczasowych – to mogliby uzyskać ten sam, a nawet lepszy efekt gdyby impreza ograniczyła się do dwóch dni. Z bardziej dynamicznym programem. Chodzi przede wszystkim o stworzenie większych możliwości networkingowych i edukacyjnych w krótszym czasie, jaki goście będą musieli spędzić poza biurem – powiedział David Chapple, group event director The Meetings Show. Organizatorzy zapowiadają wprowadzenie kilku nowości z tym związanych. Szczegóły mają zostać podane do publicznej wiadomości w przeciągu najbliższych miesięcy.
Szósta edycja The Meetings Show odbędzie się w dniach 27-28 czerwca 2018 r. w centrum konferencyjno-wystawowym Olympia w Londynie. Na targach każdego roku wystawiają się m.in. przedstawiciele biur convention, PCO, DMC, hotelarze, a także reprezentanci centrów kongresowych i konferencyjnych, agencji eventowych, incentive i firm podwykonawczych.
MK