Fot. Materiały prasowe

Anyway Events: 28 zrealizowanych projektów i 14 tys. uczestników wydarzeń w 2023 roku

przez Think MICE

„Kompleksowe podejście, oryginalne pomysły, nieoczywiste rozwiązania.” Tak promuje się większość agencji eventowych. Bo tego właśnie chcą klienci. Ale oprócz tych oczywistych zalet, oczekują też czynnika X, który daje pewność, że streszczona w jednym zdaniu oferta stanie się spektakularnym wydarzeniem. Tym czynnikiem najczęściej jest człowiek.

Piotr Zasadzki, CEO agencji ANYWAY związany jest z branżą eventową od 20 lat. Do 2021 roku działał jako współtwórca i współwłaściciel agencji Power, budując i wspierając jej poszczególne działy, kierując zespołem i dbając o jej stabilny rozwój. Stworzył autorski system ERP do zarządzania projektami i całą strukturą. Nawiązał długofalowe relacje z największymi markami, wśród których znalazły się takie firmy jak Shell, PLAY, Cukiernia Sowa, Ferrari, Aston Martin, Chiesi Poland, TORK, LOT, CANAL+, czy POLKOMTEL i POLSAT. 

Te doświadczenia na następnym etapie kariery pozwoliły mu zbudować od podstaw nową, wszechstronną agencję, która stawia na wiedzę ekspercką i nieograniczoną niczym wyobraźnię. Dla niego sky is the limit, więc jego nowa firma sięga najwyżej jak tylko się da.

Miniony rok Anyway zamknęła, mając na koncie dwadzieścia osiem zrealizowanych projektów eventowych – kongresów, konferencji, spotkań sprzedażowych, wyjazdów integracyjnych, czy premier produktowych. W wydarzeniach pod tym szyldem w samym roku 2023 wzięło udział niemal czternaście tysięcy uczestników!

Jako licencjonowane biuro podróży Anyway inspiruje klientów do coraz dalszych i bardziej oryginalnych wypraw, które łączą elementy wypoczynku z budowaniem więzi z klientami i partnerami biznesowymi.

Agencja Piotra Zasadzkiego jest zawsze na bieżąco i śledzi nowe rynkowe trendy. Zrównoważone wydarzenia w duchu ESG stają się priorytetem dla wielu firm. Anyway starannie wdraża tę ideologię w realizowanych projektach, ale również aktywnie uczestniczy w konferencjach branżowych, które stanowią doskonałą platformę do edukacji w tym zakresie. Wraz z pojawieniem się AI, firma zaczęła czerpać na co dzień z tego narzędzia. Pozostając pod ogromnym wrażeniem możliwości, jakie daje rewolucyjny świat sztucznej inteligencji. Zrozumienie i wykorzystanie jej potencjału staje się kluczowym elementem sukcesu firmy w  dynamicznym, otaczającym nas świecie.

Kolejny rok działalności Anyway to już dziewiętnaście zakontraktowanych projektów o różnej skali, a to dopiero początek roku. Każde zrealizowane wydarzenie to nie tylko kolejny kontrakt, ale także dowód na to, że zebrane przez lata doświadczenie pozwala na realizację wydarzeń, które będą zakończone sukcesem, a w pamięci klientów pozostaną na długie lata.

w: anyway.pl


Artykuł promocyjny