
B&B Hotels z nową strategią dla polskiego rynku
- przez Think MICE
Grupa B&B Hotels zatwierdziła nową strategię dla Polski, co ma jej pomóc w zdobyciu pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money. Najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja ich standardu.
– Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money – powiedział Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska.
W najbliższych latach sieć planuje przyrost liczby hoteli. Cel ma zostać zrealizowany w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach: poprzez przejęcia hoteli, konwersje nieruchomości innych niż hotelowe oraz nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami. – Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo – mówił Jakub Bilik.
W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i premium. Dodatkowo spółka B&B Hotels Polska planuje rozszerzyć ofertę dostępną w lobby o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working.
Zatwierdzona niedawno strategia zakłada poza tym wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich obiektach. Mowa m.in. o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i podniosą komfort gości.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK