
Podwójny jubileusz Festiwalu Marketingu
- przez Think MICE
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – Festiwal Marketingu – odbędą się w tym roku w jubileuszowej odsłonie. Impreza – już tradycyjnie – zagości w Expo XXI Warszawa. Tym razem w dniach 13-14 września.
Festiwalu Marketingu to targi skierowane do przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Jak zapewniają organizatorzy, inspiracje znajdą na nich zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, materiałów POS, poligrafii reklamowej, materiałów eventowych, a także opakowań. – Tegoroczny Festiwal Marketingu to wyjątkowa, jubileuszowa edycja. Świętujemy nawet podwójny jubileusz – nie tylko 15-lecie targów, ale również 20-lecie OOH magazine. W tym roku na jednej hali w efekcie synergii łączymy całą branżę reklamową – powiedział Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizator targów.
Jak co roku podczas imprezy wybrane zostaną najlepsze gadżety reklamowe w konkursie Super Gift. Nie zabraknie też 15., jubileuszowej edycji konkursu Pos Stars na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, Bezpieczeństwo, PETS POS.
Festiwal Marketingu to wydarzenie o charakterze międzynarodowym. Zagraniczni goście przyjeżdżają na targi m.in. z Czech, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Słowacji, Niemiec i kilku innych krajów. W ubiegłym roku impreza przyciągnęła blisko 4,1 tys. zwiedzających i 232 wystawców.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK