Masters of Travel poszukuje rozwiązań dla nowej ery podróży służbowych
- przez Think MICE
W dniach 9-10 maja br. odbyła się kolejna edycja Masters of Travel – spotkania rady doradczej i panelu dyskusyjnego powołanego przez grupę Accor. W wydarzeniu wzięli udział czołowi przedstawiciele europejskiego biznesu oraz członkowie kadry zarządzającej Accor. Po raz pierwszy wśród uczestników debaty znaleźli się też reprezentanci polskiego biznesu.
Grupa Accor powołała do życia radę doradczą Masters of Travel w 2021 roku w celu stworzenia wizji podróży służbowych i spotkań firmowych w postpandemicznym świecie. W tegorocznej edycji panelu spotkali się europejscy liderzy biznesu z licznych branż, w tym technologicznej, prawnej, energetycznej, inżynieryjnej, produktów szybko zbywalnych, farmaceutycznej i usług profesjonalnych oraz kadra kierownicza wyższego szczebla grupy Accor.
Delegaci z Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Luksemburga, Hiszpanii i Polski w hotelu Le Louise w Brukseli (należącym do kolekcji MGallery) rozmawiali o priorytetach biznesu w nowej erze podróży służbowych. Ślad węglowy wydarzenia został obliczony za pomocą kalkulatora węglowego Accor i zrównoważony za pomocą certyfikowanych kredytów węglowych, zgodnie ze strategią grupy przejścia na gospodarkę niskoemisyjną.
Agenda wydarzenia objęła m.in. tematy dotyczące środowiska, spraw społecznych i ładu korporacyjnego (ESG), będące obecnie najważniejszym zagadnieniem dla organizatorów podróży służbowych i całej branży hotelarskiej. Delegaci pochylili się również nad innowacyjnymi sposobami zarządzania płatnościami, kwestiami związanymi z trendem konsumenckim do łączenia podróży służbowych i wypoczynkowych oraz rozwiązaniami, za pomocą których sieci hotelowe mogą dzięki programom lojalnościowym lepiej wspierać osoby podróżujące służbowo.
– Świat podróży służbowych szybko się zmienia i zarówno branża hotelarska, jak i jej partnerzy muszą się dostosowywać do nowych wymagań stawianych organizacjom oraz do zmieniających się oczekiwań samych podróżujących. Inicjatywa Masters of Travel okazała się nieocenioną pomocą w kształtowaniu naszego myślenia o podróżach służbowych. Koniecznie powinniśmy podtrzymywać ten dialog, by w pełni zrozumieć punkt widzenia naszych partnerów korporacyjnych i móc tworzyć rozwiązania zbieżne z ich celami – powiedziała Sophie Hulgard, chief sales officer Accor, współprowadząca panel Masters of Travel.
W nadchodzących miesiącach owoce dyskusji rady doradczej Masters of Travel zostaną upublicznione w serii trzech raportów, poświęconych kolejno podróżom rekreacyjnym, biznesowym oraz MICE.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK