
New Event Story dla Mitsubishi
- przez Think MICE
Na padoku Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbył się przedpremierowy pokaz nowego modelu samochodu Mitsubishi Eclipse Cross. Kompleksową organizacją imprezy zajęła się agencja New Event Story.
Koncepcja wydarzenia nawiązywała do nazwy samochodu – Eclipse. To imię konia o nadzwyczajnych umiejętnościach, który wygrywał wyścigi z kilkusetmetrową przewagą na mecie. – Podczas ostatniej realizacji dla marki Mitsubishi wykorzystaliśmy zmysł wzroku korzystając z technologii virtual reality. Tym razem postanowiliśmy zabrać gości w podróż w czasie angażując zmysł słuchu za pomocą specjalnego nagrania dźwiękowego z efektami 3D w technologii surround. Specjalne słuchawki silent sound pozwoliły słuchaczom przenieść się duchem na trybunę XVIII-wiecznego wyścigu konnego i kibicować legendzie Eclipse’a. Wykorzystywanie doświadczeń bazujących na zmysłach jest dla nas obok storytellingu kluczowym elementem wykorzystywanym do tworzenia koncepcji eventowych – mówi Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca New Event Story.
Spotkanie utrzymane było w koktajlowej formie. Wziął w nim udział Yasuyuki Oyama, prezes Mitsubishi Motors, Anna Cieślak, ambasadorka marki oraz goście specjalni z japońskiego oddziału firmy. W trakcie konferencji przekazano m.in. informacje techniczne na temat nowego modelu.
Źródło: materiały prasowe, oprac. mk
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK