Plej dla Play. Na Woodstocku

przez Think MICE

Agencja Plej jest pomysłodawcą i wykonawcą Strefy Play na 23. Przystanku Woodstock. Firma zajęła się m.in. przygotowaniem koncepcji kreatywnej i produkcją Strefy, podczas festiwalu będzie też odpowiedzialna za koordynację wszystkich działań związanych z jej funkcjonowaniem (w konsorcjum z Tabasco Jacek Stachera i MediaCom Warszawa).

Myślą przewodnią Strefy Play na tegorocznej edycji festiwalu będzie #PlayWoodstockMasters, czyli łączenie pokoleń i wspólne tworzenie legendarnych historii Woodstocku. 18 lipca, na oficjalnym kanale YouTube Play, odbyła się premiera teledysku, który ją promuje. Autorem piosenki i reżyserem klipu „To będzie legendarne” jest popularny twórca internetowy Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga). W teledysku zagrali również Red Lipstick Monster i Izak, gościnnie pojawił się w nim też Jurek Owsiak.

Strefa Play na Przystanku Woodstock będzie dostępna codziennie od południa do godz. 3 w nocy. Jej ambasadorami są znani YouTuberzy, którzy zaoferują uczestnikom festiwalu wspólną zabawę i szereg atrakcji. Red Lipstick Monster zaprosi do Strefy Kreacji, w której wszyscy chętni będą mogli wykazać się kreatywnością, tworząc na własnym ciele wyjątkowe dzieła i plotąc wianki. Izak w Strefie Wyzwań przygotuje atrakcje sportowe, z kolei Maciej Dąbrowski ugości wszystkich w Strefie Imprez, gdzie odbędzie się piana party oraz nocny mapping 3D. Nie zabraknie też zjeżdżalni wodnej oraz Kręcioły – przeszkody z wipeout'a Jurka Owsiaka. Jak co roku operator zapewni również tzw. Ładowarnię – miejsce relaksu, gdzie goście będą mogli odpocząć i naładować swój telefon komórkowy.

23. Przystanek Woodstock rozpocznie się w najbliższy czwartek, 3 sierpnia, w Kostrzynie nad Odrą.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK