Fot. Materiały prasowe

CONVENTA świętuje 15-lecie

przez Think MICE

Po dwóch edycjach zorganizowanych z powodu obostrzeń pandemicznych w sierpniu, w tym roku targi Conventa powracają do swojego tradycyjnego terminu zimowego. Impreza odbędzie się w dniach 1-2 lutego w słoweńskiej Lublanie.

Jak poinformowali organizatorzy, w tegorocznej edycji Conventy weźmie udział prawie 100 wystawców i 150 hosted buyersów z kilkunastu krajów w regionie, ale także z nieco dalszych destynacji, takich jak Stany Zjednoczone czy Bliski Wschód. Targom jak zwykle towarzyszyć będą panele edukacyjne organizowane w ramach Conventa Trend Bar oraz przygotowywanego we współpracy z IMEX, Future Leaders Forum. Nie zabraknie też wydarzeń networkingowych, wśród których na pierwszy plan wysuwają się obchody 15-lecia Conventy oraz wręczenie nagród w konkursie Meetings Star Award.

Ważnym elementem jest poza tym tzw. Conventa Experiences, czyli organizacja podróży studyjnych do położonych w regionie destynacji. W tym roku uczestnicy będą mogli w ten sposób lepiej poznać Lublanę, Bled i Kranjską Gorę (przed targami) oraz Zagrzeb, Portorož i Belgrad (po ich zakończeniu).

– Naszym głównym celem jest tworzenie i wspieranie możliwości biznesowych partnerów. Często mówimy, że jesteśmy tak dobrzy, jak nasza ostatnia impreza. Dlatego tak wielką uwagę przykładamy do jakości – starannie dobieramy hosted buyersów, mierzymy satysfakcję przyjeżdżających na targi gości. Na tej podstawie uzyskujemy potrzebne dane. Ostatnie badanie pokazało, że wystawcy ocenili jakoś Conventy na 4,36, a hosted buyersi na 4,54 w pięciostopniowej skali. To znakomity wynik, ale mam nadzieję, że podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji uda nam się go poprawić – powiedział Miha Kovačič, współzałożyciel Conventy.

THINK MICE po raz kolejny objął targi Conventa patronatem medialnym, na miejscu będzie również dystrybuowane anglojęzyczne wydanie naszego magazynu.

MK