
Accor prezentuje nową markę hotelową
- przez Think MICE
Handwritten Collection – tak nazywa się nowa marka zaprezentowana przez Accor. Grupa jest w trakcie negocjacji ponad 110 obiektów (z liczbą 11,5 tys. pokoi), które mają stać się jej częścią. Do 2030 roku portfolio powiększy się do ponad 250 hoteli.
W pierwszych miesiącach br. Accor planuje otworzyć pięć hoteli sygnowanych nową marką. W ramach kolekcji Handwritten pierwszych gości przywitają m.in. Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection w Saint Gervais oraz Le Splendid Hotel Lac d'Annecy Handwritten Collection w Annecy (we Francji), Hotel Morris, Handwritten Collection w Sydney (w Australii), a także Hotel Shanghai Sheshan Oriental, Handwritten Collection w Szanghaju (w Chinach). Do końca 2023 roku portfolio marki zasilą jeszcze: Hotel Oru Hub, Handwritten Collection w Tallinie (Estonia), Hotel Les Capitouls Toulouse Centre, Square Lodge Hotel La Roche sur Yon, Handwritten Collection, Paris Montmartre Sacré Coeur, Handwritten Collection (Francja) i Sunrise Premium Resort, Handwritten Collection w Hoi An (Wietnam). Otwarcia czekają także Bukareszt (Rumunia) i Madryt (Hiszpania). Accor zakłada, że do 2030 roku Handwritten Collection obejmie portfolio ponad 250 hoteli.
Handwritten Collection ma wzbogacić ofertę Accor w segmencie „marek kolekcjonerskich” o wyselekcjonowany wybór hoteli, które prezentują oryginalne koncepcje. – Naszym celem, poza zapewnieniem prawdziwie autentycznych wrażeń dla gości, jest wspieranie rosnącej liczby niezależnych właścicieli butikowych hoteli, którzy chcą udoskonalić swoje usługi, dotrzeć do większej liczby osób i zwiększyć przychody bez utraty swojego charakteru. Hotele, które zaprezentujemy w Handwritten Collection, to miejsca poszukiwane przez podróżnych, ceniących serdeczne wrażenia z podróży i wariację na temat tradycyjnej gościnności, a także przez hotelarzy podkreślających wyjątkowy charakter swoich obiektów przy jednoczesnym partnerstwie z ogólnoświatową siecią – powiedział Alex Schellenberger, chief marketing officer, Premium, Midscale, Economy Brands w Accor.
Poprzez Handwritten Collection, Accor rozbudowuje ofertę marek i hoteli klasy midscale. Nowy brand nawiązuje do MGallery Hotel Collection z portfolio ponad 100 butikowych hoteli na całym świecie oraz do Emblems Collection – luksusowej i wyselekcjonowanej marki charakterystycznych dla każdej lokalizacji, historii czy designu obiektów.
Przy obecnym współczynniku konwersji wynoszącym 80 proc. większość obiektów, które dołączą do kolekcji, będzie obejmowało przebudowę i renowację, z łatwiejszym procesem przejścia i wdrożenia przy bardziej zrównoważonym modelu wzrostu i rozwoju. Standardy marki zostały zaprojektowane z myślą o elastyczności i łatwym wdrożeniu. Handwritten Collection ma też zapewnia
bezpośredni zwrot z inwestycji i możliwość maksymalizacji przychodów dzięki natychmiastowemu dostępowi do korzyści wynikających z zalet i zasięgu platform sprzedaży, dystrybucji oraz programu lojalnościowego Accor, przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości środowiskowych, społecznych i zarządczych (ESG) grupy.
– W 2022 roku Accor średnio każdego dnia podpisywał umowę na więcej niż jeden obiekt i otwierał jeden hotel dziennie na całym świecie. Naszym celem jest kontynuowanie tego wzrostu poprzez przewidywanie potrzeb gości i dostosowywanie się do kryteriów inwestycyjnych naszych partnerów i właścicieli. Niezależne hotele w coraz większym stopniu wykorzystują potężną platformę sprzedażową, dystrybucyjną i lojalnościową Accor, aby zwiększać swoje przychody i optymalizować koszty przy jednoczesnym zachowaniu własnej, wyróżniającej się osobowości oraz oferowaniu wysokiej jakości produktów, usług i doświadczeń. Handwritten Collection oferuje im idealne rozwiązanie, poprzez możliwość zawarcia umowy franczyzowej oraz elastyczny i efektywny kosztowo poziom inwestycji – powiedział Camil Yazbeck, chief development officer, Premium, Midscale, Economy Brands w Accor.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK