Fot. Materiały prasowe

Plej zorganizował event 25-lecia Kia

przez Think MICE

W hotelu Radisson Blu Sopot odbył się jubileusz 25-lecia Kia w Polsce. Event dla 250 gości zrealizowała agencja Plej.

Wydarzenie składało się z części oficjalnej, przygotowanej w formule sentymentalnej podróży po historii Kia w Polsce, wplecionej w kluczowe wydarzenia ostatniego ćwierćwiecza, oraz wieczornej części rozrywkowej.

Część merytoryczną stanowiła specjalnie przygotowana etiuda historyczna, prezentująca ciekawe wydarzenia z Polski i ze świata, które wydarzyły się w ostatnich 25 latach, co korelowało z przełomowymi wydarzeniami w historii marki Kia w naszym kraju. W warstwie wizualnej zastosowano ekran panoramiczny o wymiarach 23 x 4 m, wypełniający niemal cały bok Grand Pavilon sopockiego hotelu.



Uzupełnieniem set up’u była konstrukcja z move led oraz specjalnych scenograficznych ram, tworzących razem przestrzenną i nowoczesną formę scenotechniczną. Na potrzeby wydarzenia agencja przygotowała także materiały wizyjne, których charakterystyka zmieniała się dynamicznie zgodnie ze scenariuszem wydarzenia.

Część rozrywkową natomiast stanowił koncert 25 przebojów na 25-lecie Kia, w którym razem z zespołem coverowym The Customs wystąpiły trzy gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Jubileusz poprowadził Igor Sokołowski.

Plej z obsługuje Kia Polska w zakresie eventów od 2020 r.


Źródło: materiały prasowe, oprac. IK