Fot. Materiały prasowe

BERM dla Polskiego Holdingu Nieruchomości 

przez Think MICE

 Agencja Berm Creative Production Group odpowiadała za realizację drugiej edycji Charytatywnych Regat Żeglarskich PHN-GDYNIA VIP RACING 2017. 

W zawodach wystartowało 28 załóg. Wydarzenie odbyło się w dniach 8-9 lipca w Zatoce Gdańskiej. Regaty PHN-GDYNIA VIP RACING 2017 zgromadziły ponad 200 osób, które w specjalnie zaprojektowanej strefie VIP kibicowały 28 zespołom. Do rywalizacji stanęły takie spółki jak PwC Polska, Grupa LOTOS, Poczta Polska S.A, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A, ENEA S.A, WB Electronics S.A. Każda z drużyn przekazała środki na rzecz Hospicjum dla Dzieci „Bursztynowa Przystań”. Łącznie udało się zebrać 168 tys. złotych. Uczestnikami wydarzenia byli prezesi oraz właściciele czołowych polskich firm a także najlepsi polscy żeglarze regatowi i oceaniczni. Gościem specjalnym regat był Zbigniew Gutkowski – pierwszy w historii Polak, który wystartował w regatach okołoziemskich VELUX 5 Oceans Race oraz Vendée Globe. Wydarzenie było również okazją do promocji unikatowego na skalę Polski i Europy projektu deweloperskiego – Yacht Park, realizowanego przez Grupę Kapitałową PHN. Inwestycję stanowi luksusowy kompleks 135 apartamentów wraz z nowoczesną przystanią jachtową oraz aleją spacerową z butikami i restauracjami. 

Agencja Berm Creative Production Group, realizując zlecenie polskiego Holdingu Nieruchomości odpowiedzialna była za koncepcję kreatywną, projekt, aranżację a także obsługę strefy VIP w skład której wchodziło biuro sprzedaży Yacht Park oraz stoiska Partnerów. Do zadań agencji należało także zapewnienie oprawy nagłośnienia i oświetlenia, a także obsługa foto. Za produkcję wydarzenia ze strony agencji odpowiadała Magda Maruszak.Koncepcję przygotował Andrzej Wyszomirski. 

Sponsorzy regat: Chopin Airport Development, Grupa LOTOS, MARVIPOL oraz PGNiG.
Partnerzy: Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, Land Rover, producent personalnej odzieży żeglarskiej firma D.A.D., Wine Taste by Kamecki, OSHEE. 
Patronat medialny: TVP2, Polska Agencja Prasowa, „Wprost” oraz „Do Rzeczy”, portal rynku nieruchomości PropertyNews.pl oraz magazyn żeglarski “Jachting”. 

Źródło: materiały prasowe