Fot. Materiały prasowe

Nowy aparthotel marki Royal Tulip

przez Think MICE

W kompleksie Unique Tower w Warszawie powstał nowy aparthotel działający pod szyldem marki Royal Tulip.

Obiekt będący owocem współpracy Louvre Hotels Group i Marvipol Development jest hybrydą hotelu, apartamentowca i przestrzeni biurowej. Royal Tulip Warsaw Apartments oferuje 312 apartamentów w pięciogwiazdkowym standardzie, z których każdy wyposażono w aneks kuchenny. Części wspólne nowego aparthotelu zaprojektowano jako przestrzeń do nawiązywania relacji i organizowania spotkań. Każda z nich nawiązuje stylistycznie do warszawskich dzielnic. Na gości czeka również strefa Royal Gym & Wellness, kącik grab and go, letni ogródek oraz Mozaika – lokal łączący funkcję restauracji, baru i delikatesów.

Centrum biznesowe Royal Tulip Warsaw Apartments może pomieścić do 170 osób. Składają się na nie cztery sale konferencyjne i strefy chillout, a także niezbędne zaplecze bankietowe i gastronomiczne. – Na każdym kroku tworzenia naszego przedsięwzięcia szukamy nadzwyczajnych rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do Warszawy markę premium z branży hospitality, która jest gwarancją doświadczeń przekraczających najśmielsze nawet oczekiwania – powiedział Rafał Kincer, dyrektor Royal Tulip Warsaw Apartments.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK