Fot. Materiały prasowe

Za nami jubileuszowa edycja Meet the Bidder

przez Think MICE

14 czerwca br. w Warszawie odbywała się 30., jubileuszowa edycja Meet the Bidder. Do hotelu Westin przyjechali wystawcy z całego świata, chętni do promowania swoich usług na polskim rynku. Złotym partnerem imprezy była Arabia Saudyjska, THINK MICE jak zwykle objął ją patronatem medialnym.

Obecność Arabii Saudyjskiej na Meet the Bidder jest kontynuacją ambitnego planu tego kraju, który ma na celu przyciągnięcie 70 mln turystów w 2022 r. – Wielkie ożywienie w ilości zapytań i realizacji wyjazdów w sektorze incentive i luxury travel skłania do szukania nowych partnerów i kierunków podróży, a spotkania B2B w ramach Meet the Bidder doskonale spełniają swoją rolę. Arabia Saudyjska – Złoty Partner letniej edycji – jako mało znany kierunek podróży wniosła ze sobą posmak świeżości. Degustacja daktyli z oazy Al-Ahsa, towarzyszących tradycyjnej kawie saudyjskiej z kardamonem, była miłym wstępem do rozmów i filmów pokazujących duży potencjał turystyczny tego kraju – skomentowali organizatorzy.  

W hotelu Westin pojawili się jednak wystawcy również w wielu innych destynacji, z różnych kontynentów, m.in. z Jamajki, Etiopii, Chorwacji, Brandenburgii, Ras Al Khaimah. Swoją ofertę przedstawiły też PLL LOT, IncentiveApp, Przewodnicy bez Granic czy sieci hotelowe (takie jak Vienna House, Melia, Barcelo Hotels, Movenpick, Kempinski). W trakcie tradycyjnej już gry MICE Bingo najaktywniejsi uczestnicy spotkania wyróżnieni zostali gadżetami, voucherami hotelowymi i zaproszeniami na kolacje do nowo otwieranych restauracji warszawskich (Lecentano, Olivos, Swing, Baczewskich, Bi Ba Bo, DYM).

Idea podróży dookoła świata była kontynuowana w restauracji Olivos w Browarach Warszawskich, gdzie greckie wino i przysmaki zafundowało warszawskie biuro Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej.





Wśród Wystawców Meet the Bidder pojawił się także klub Sassy Warsaw, otwarty niedawno i zlokalizowany w Browarach Warszawskich. To do niego na koniec dnia zaproszeni zostali goście w ramach niespodzianki jubileuszowej. Nie zabrakło koktajli, cypryjskich konkursów z nagrodami, amerykańskiego party z muzyką i tortu z fajerwerkami.

Kolejną, jesienną edycję Meet the Bidder zaplanowano 23 listopada br.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK