Fot. Materiały prasowe

Foodtruck i promocyjna oferta warszawskich hoteli Marriott Int.

przez Think MICE

Działy sprzedaży hoteli Sheraton Warsaw, The Westin Warsaw, Bristol Warsaw, The Luxury Collection Hotel i Warsaw Marriott Hotel znalazły oryginalny sposób na poinformowanie kluczowych klientów, że należą teraz do tej samej samej sieci hotelowej i tym samym mogą przedstawić interesującą ofertę dla organizatorów spotkań i konferencji.

Oferta, o której mowa to Power Up Your Meetings and Events. Od 6 do 9 czerwca br. warszawskie hotele należące do sieci Marriott International Inc. promowały ją jeżdżąc foodtruckiem i serwując przekąski pracownikom biurowców.

Oferta Power Up obowiązuje we wszystkich europejskich hotelach, które honorują program SPG. Rezerwując spotkanie czy konferencje do 30 września 2017 r.,  na spotkania realizowane do 31 grudnia 2017 r. organizatorzy otrzymają podwójną liczbę punktów Starpointsoraz jeden wybrany przez siebie bonus:
- przyjęcie powitalne (do jednej godziny),
- powitalna przerwa kawowa pierwszego dnia wydarzenia,
- darmowe wi-fi w pokojach dla gości,
- upgrade pokoi gościnnych.

Więcej informacji o promocji:  www.spg.com/powerup 

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos