Fot. Materiały prasowe

#TimeToMeet: GMID 2022 i Kompasy Vistuli razem

przez Think MICE

7 kwietnia pod hasłem #TimeToMeet obchodzony był Światowy Dzień Przemysłu Spotkań (Global Meetings Industry Day – GMID). W Polsce święto połączono z galą konkursu „Kompasy Vistuli”. Organizatorem wydarzenia była Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, honorowym patronatem objęło je Ministerstwo Sportu i Turystyki.

GMID został zainicjowany w 2016 r. przez kanadyjską grupę profesjonalistów związanych ze stowarzyszeniem MPI, którzy później przekształcili się w Meetings Mean Business Coalition (MMBC), organizację współpracującą z MPI. Chodzi o popularyzowanie wpływu spotkań na rozwój nowoczesnej gospodarki, kultury, społeczności i idei wydarzeń, które pomagają budować wizerunek marek, nawiązywać kontakty, skutecznie prowadzić biznes, wprowadzać innowacje. Dlatego podczas GMID równolegle na całym świecie, odbywają się eventy mające na celu ukazanie potencjału branży MICE.



Obchody GMID 2022 w Polsce połączone zostały z finałem trzeciej edycji „Kompasów Vistuli” – konkursu dla absolwentów Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

– GMID pod hasłem #TimeToMeet globalnie odnosi się do powrotu do organizacji spotkań w skali sprzed pandemii. Dla nas, dla naszej części Europy, dla naszych międzynarodowych studentów ma jednak dziś znaczenie jeszcze bardziej symboliczne. Chcemy wspólnie rozmawiać o przyszłości i celebrować sukcesy naszych absolwentów – powiedział dr hab. Krzysztof Celuch, pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem gospodarczo-biznesowym Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, ambasador Meetings Mean Business Coalition.

Wśród tegorocznych finalistów „Kompasów Vistuli” znaleźli się:
W kategorii Menedżer, której partnerem jest Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego (IGHP):

•    Nadzeya Melnik, absolwentka studiów licencjackich na kierunku turystyka i rekreacja Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula (2021 rok), obecnie: junior incentive manager, United Partners
•    Katarzyna Melnyk, absolwentka studiów licencjackich na kierunku turystyka i rekreacja Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula (2017 rok), obecnie: senior sales manager, Crowne Plaza Warsaw – the Hub, Holiday Inn Express Warsaw – the Hub
•    Dmytro Moiseienko, absolwent studiów licencjackich na kierunku turystyka i rekreacja Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula (2019 rok), obecnie: project manager – EMEA, Meeting15 SA

W kategorii Przedsiębiorca, której partnerem jest MPI Poland Chapter:
•    Paweł Grabowski, absolwent kierunku turystyka biznesowa, Akademia Finansów i Biznesu Vistula (2014 rok), obecnie: właściciel firmy Staff Party Service
•    Rafał Kupisz, absolwent kierunku turystyka biznesowa, Akademia Finansów i Biznesu  Vistula (2014 rok), obecnie: właściciel firmy Global Service Agencja Artystyczna, Food Park Skwer przy Orlej

Tym razem „Kompas Vistuli” w kategorii Menedżer powędrował do Dmytro Moiseienko, w kategorii Przedsiębiorca triumfował z kolei Rafał Kupisz.



Celem konkursu „Kompasy Vistuli” jest wyłonienie i uhonorowanie absolwentów Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula oraz jej poprzedniczek, którzy odnieśli znaczący sukces na polu zawodowym związanym z szeroko pojętą gościnnością, w pracy w sektorach takich jak: turystyka, hotelarstwo i HORECA, branża spotkań czy zarządzanie sportem. Inicjatorem „Kompasów Vistuli” jest Rada Biznesu SGTiH, w której skład wchodzą przedsiębiorcy z branży turystycznej oraz dziennikarze branżowi. Kapitułę konkursu tworzą przedstawiciele Rady Biznesu i Uczelni.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK