Fot. Materiały prasowe

Zbliża się kolejna edycja Forum Branży Eventowej

przez Think MICE

12 stycznia 2022 r. w Expo XXI Warszawa odbędzie się kolejna edycja Forum Branży Eventowej (FBE). Misją wydarzenia jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. Rejestracja na imprezę została już otwarta.

W trakcie edycji 2022 FBE omówione zostaną nowe warunki rynkowe, z którymi musi zmierzyć się branża. Podjęta zostanie próba prognozy trendów na najbliższą przyszłość. Analizie i ocenie poddany zostanie rok 2021. Wystąpienia związane z realizacjami on-line pomogą podnieść event managerom kompetencje w zakresie wydarzeń cyfrowych.

Kluczowym zagadnieniem tegorocznego programu będzie także szacowanie wartości dodanej eventów oraz mierzenie i ocena ich ROI. Szczegółowo przedstawione zostaną wyzwania związane z umiejętnością obrony realnej wartości wydarzenia i budżetu. Omówione zostaną wyjątkowe, często niedoceniane korzyści, wynikające ze stosowania event marketingu w komunikacji marki. Nie zabraknie ważnego wystąpienia na temat przywództwa w projektach eventowych.

W edycji 2022 ponownie pojawią się dwie sceny. Scena główna przygotowana na przyjęcie 700 słuchaczy oraz mała scena, na której pojawią się tematy związane z turystyką zorganizowaną i marketingiem miast.

To jednak nie koniec nowości i niespodzianek. Najbliższa edycja FBE zakończy się bowiem galą finałową XI edycji Elfów Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE).

Forum Branży Eventowej powróci po rocznej przerwie. Ze względu na pandemię organizatorzy nie zdecydowali się na realizację projektu w br. – FBE zawsze było i nadal jest świętem branży. Uznaliśmy się, że rok 2021 nie daje powodów do świętowania. Dlatego nie została podjęta nawet próba realizacji tej edycji FBE. Teraz jednak czas najwyższy wrócić do gry. Branża powstała, jak Feniks z popiołów i udowadnia, że tworzą ją niezłomni, odporni psychicznie i zwyczajnie nadzwyczajni ludzie, bez których nie udaje się utrzymać w społeczeństwie radości życia, motywacji do pracy i chęci na nowe doznania. Dlatego 12 stycznia 2022 roku będziemy się uczyć, debatować, wymieniać doświadczeniami, odbudowywać relacje. Mam nadzieję, że FBE 2022 pomoże nam wszystkim z optymizmem patrzyć w przyszłość i da nam dużo pozytywnej energii i siły by przetrwać na rynku, który nadal nie jest stabilny – powiedziała Agnieszka Huszczyńska, organizatorka FBE.

W 2020 r. w FBE wzięło udział ponad dwa tys. profesjonalistów z branży i 189 dostawców. Organizatorzy wierzą, że edycja 2022 również zgromadzi istotną grupę przedstawicieli rynku eventowego. THINK MICE po raz kolejny objął wydarzenie patronatem medialnym.

Rejestracji na wydarzenie można dokonać TUTAJ

Więcej informacji znajduje się TUTAJ

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK