Fot. Materiały prasowe

POT rozpoczęła dużą kampanię promocyjną

przez Think MICE

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected”. Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.

W ten sposób POT chce pokazać, że w Polsce można spotkać światowej klasy atrakcje, a nasz kraj jest kierunkiem wciąż czekającym na odkrycie. Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, tj. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia). Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook. Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków zagranicznych w wieku 25-45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami,  przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem oraz turystyką kulturową.

– Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Zamierzamy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem „Poland. More than you expected” planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów – powiedział Rafał Szlachta, prezes POT.

Kampania realizowana jest przy współpracy z Esky.pl oraz SOJERN. Spot został wyprodukowany przez agencję Pro Loko. Działania promocyjne trwać będą w okresie listopad-grudzień br.

Spot reklamowy można obejrzeć TUTAJ

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK