Fot. Materiały prasowe

Szkolenie „Trudny klient” i MPI Poland Xmas Party

przez Think MICE

Stowarzyszenie MPI Poland Chapter zaprasza na praktyczne szkolenie „Trudny klient – jak sobie z nim radzić?” oraz integracyjno-networkingowe Xmas Party. Oba wydarzenia odbędą się 10 grudnia br. w AC Hotel by Marriott Krakow.

Kolejny i ostatni w tym roku warsztat z autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes, prowadzony przez Piotra Wirońskiego, pozwoli zweryfikować m.in.: na czym polega asertywna komunikacja podczas współpracy, jaką postawę przyjąć, aby zrealizować cele prywatne i zawodowe oraz jak obchodzić się z tzw. „trudnym klientem”.

– W tym roku łączymy przyjemne z pożytecznym – edukacja i integracja pójdą w parze, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dnia spędzonego w gronie branżowych znajomych – zapowiedziała Weronika Wirtel, wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland.

Z tego względu edukacyjny warsztat zostanie połączony z Xmas Party, czyli przedświątecznym, branżowym networkingiem. W programie znajdą się też m.in. wspólny lunch, wizja lokalna oraz atrakcja integracyjna.

Celem stacjonarnego eventu jest rozwój kompetencji organizatorów spotkań i osób, które na co dzień mają do czynienia z klientami – wewnętrznymi i zewnętrznymi. Jednocześnie to doskonała okazja do spotkania i rozmów na żywo. Wydarzenie realizowane jest przy wsparciu partnerów: AC Hotels by Marriott Krakow, Meeting15, Salonu Reklamy Alon i Catalyst Poland.  

Więcej szczegółów znajduje się TUTAJ

Rejestracji można dokonać TUTAJ

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK