Fot. Materiały prasowe

VII edycja WCGC Poland relacja z turnieju

przez Think MICE

Zwycięzcami VII edycji WCGC Poland (World Corporate Golf Challenge) została drużyna Wealthon w składzie Aleksander Majchrzak i Piotr Miękus. To właśnie oni będą reprezentować nasz kraj i swoją firmę na światowych finałach w Portugalii, które odbędą się na początku listopada.

Drugie miejsce zajęła drużyna Data Exchanger w składzie Rhea Wiatr i Maciej Paprocki, a trzecie – Everest Swiss Pharm (Sebastian Sawczuk i Andrzej Karasiński). – W niedzielę, 12 września, pogoda nie rozpieszczała uczestników WCGC Poland 2021. Było parę godzin ze słońcem, trochę deszczu, a nawet kilkukrotnie sędzia musiał przerwać grę ze względu na zagrożenie burzowe. Tym bardziej warto pogratulować graczom sportowej postawy. Mimo niesprzyjających warunków prawie wszystkie z 38 zgłoszonych do turnieju drużyn dotrwały do końca gry – skomentowali organizatorzy.



Jak co roku nagrodą główną za zwycięstwo w rozgrywkach na szczeblu narodowym był w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2021 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych – Oitavos Dunes w Portugalii. Podczas trwającego kilka dni wydarzenia zwycięzcy z drużyny Wealthon będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

Poza nagrodą główną do sportowej rywalizacji motywował szereg nagród specjalnych od partnerów WCGC Poland na wybranych dołkach. Podobnie jak rok temu, także tym razem nikomu nie udało się wygrać samochodu Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake, który był nagrodą za Hole in One na dołku #4 od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Graczom udało się natomiast zdobyć m.in. weekend w Hotelu Sobienie Królewskie dla 2 osób, nagrody od Legia Tenis & Golf, Johnnie Walker oraz Woodstories, a także vouchery na zakupy kijów i odzieży marek Callaway i Odyssey w Bunkier Store.

Polską edycję największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie od 2015 r. organizuje agencja Plej. Partnerami WCGC Poland są Plej, Mercedes Benz – Auto Idea, Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Johnnie Walker, Legia Tenis & Golf, Woodstories Grupa e4e, Callaway, Bunkier Store, Odyssey i Headwear Professional Polska. THINK MICE objął wydarzenie patronatem medialnym.  

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK