Prestiżowe wyróżnienie dla Live Age i Ringier Axel Springer Polska

przez Think MICE

Live Age wraz z Ringier Axel Springer Polska otrzymały wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards. Wyniki ogłoszono 9 września br. podczas Employer Branding Excellence Summit, wydarzenia poświęconego rynkowi employer brandingu w Polsce. Konkurs był częścią jubileuszowej, dziesiątej edycji konferencji, która odbyła się online oraz w formule stacjonarnej w Warszawie.

Wyróżniony projekt – People Awards 2020. Home Edition – to wirtualna edycja dorocznej gali skierowanej do wszystkich pracowników Ringier Axel Springer Polska. Gala odbyła się w grudniu ub.r., gdy stacjonarne spotkanie firmy zatrudniającej 1,8 tys. osób nie było możliwe ze względu na pandemię. Edycja digitalowa People Awards 2020 została zaprojektowana od podstaw, ewoluując z jednodniowego wydarzenia do wielomiesięcznego projektu komunikacyjnego z eventowym finałem 10 grudnia 2020 r.

Projekt wywołał duże zainteresowanie i zaangażowanie pracowników. W finałowy wieczór przed ekranami zebrało się ponad 1,2 tys. osób, które wspólnie świętowały przez ponad cztery godziny części oficjalnej, a połowa z nich została razem kolejnych kilka godzin w wirtualnych pokojach na tzw. after party. W ocenie uczestników była to najlepsza gala People Awards w historii firmy.

Projekt przyczynił się do wzrostu mierzalnych wskaźników zaangażowania pracowników. Badanie Kinetric (AON Hewitt), mierzące ich zaangażowanie rok do roku, wykazało wzrost tego wskaźnika na przełomie 2020/2021 aż o 9 proc. Tak dobre reakcje na galę People Awards 2020 były także jednym z czynników wpływających na uzyskanie przez Ringier Axel Springer Polska w lutym br. certyfikatu Great Place to Work. Na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród pracowników 72 proc. osób uznało, że Ringier Axel Springer Polska jest „świetnym miejscem pracy”.

– Ostatnie zmiany w komunikacji marketingowej dotyczą także employer brandingu. A może szczególnie jego, bo wyzwania, jakimi są budowanie społeczności w zespołach rozproszonych czy zachęcenie pracowników do powrotu do biur mają kluczowy wpływ na efektywność wielu organizacji. Równocześnie to moment, w którym zyskaliśmy „trzeci wymiar” budowania doświadczeń w postaci całkiem nowych form w digitalu. Mamy szczęście być jedną z tych agencji, które są liderami tej zmiany – powiedział Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.

– Komunikacja wewnętrzna to przede wszystkim wyzwanie związane z zarządzaniem emocjami i relacjami w firmie. W czasach pandemii, pracy zdalnej to wyzwanie stało się jeszcze większe. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że udało się nam w czasie lockdownu przenieść emocje i docenić naszych ludzi w takim samym wymiarze jak w poprzednich latach, gdy mogliśmy spotkać się na żywo podczas People Awards – powiedziała Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, head of internal communications and engagement w Ringier Axel Springer Polska.

Wyróżnienie dla People Awards 2020 w konkursie Employer Branding Excellence Awards poprzedzone było nagrodami za najlepszy w kraju, wewnętrzny online experience marketing w Golden Arrow oraz za najlepszy event – celebrację marki w MP Power Awards.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK