Fot. Materiały prasowe

El Padre dla Superbrands

przez Think MICE

Agencja El Padre była partnerem Gali XI edycji Superbrands, odpowiadała także za kompleksową realizację wydarzenia.

Podczas uroczystości, która odbyła się 17 maja br. w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele 32 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał Krzysztof Penderecki, a laudację na cześć laureata wygłosił profesor Marcin Gmys.  Statuetkę Culture.pl Superbrands dla twórców, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Lech Majewski oraz Muzeum Sztuki w Łodzi.

Agencja El Padre odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny. Wydarzenie poprowadziła Dorota Wellmann. Dla gości wystąpiła formacja Vołosi.

Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników szeroko zakrojonych konsumenckich badań rynku oraz głosów Rady Marek – niezależnego gremium pięćdziesięciu ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Historie sukcesu marek-laureatek trafiły do Albumu Superbrands – wydawnictwa towarzyszącego każdej edycji projektu.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos