Fot. Materiały prasowe

MAKATA po raz kolejny dla marki Avène

przez Think MICE

MAKATA Creative Group była odpowiedzialna za produkcję konferencji prasowej zorganizowanej w ramach corocznej kampanii realizowanej przez firmę Pierre Fabre z okazji Światowego Dnia Wody.

Konferencja podzielona została na trzy etapy skierowane do różnych grup odbiorców i trwała cały dzień. W pierwszych dwóch częściach wzięli udział dziennikarze, natomiast w trzeciej blogerzy. Łącznie w wydarzeniu wzięło udział około 130 osób.
Głównym celem spotkania była promocja odpowiedzialnego zabezpieczania się przed słońcem. Przybyłych dziennikarzy oraz blogerów przywitał Philippe Coudière, General Manager Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska. Gościem specjalnym była natomiast dr Marzena Lorkowska-Precht, lekarz medycyny estetycznej i międzynarodowy specjalista medycyny anti-aging, która podczas ciekawej prezentacji przypomniała czym grozi opalanie się bez zabezpieczeń.

Scenografia spotkania nawiązywała do Światowego Dnia Wody. Przestrzeń studia Pin-Up wypełniona została oświetleniem imitującym podwodny świat. Niebieskie światło skierowano zarówno na sufit, podłogę, jak i ściany, zaś białe, nowoczesne meble stały się dla niego doskonałym tłem. Na jednej ze ścian wykonana została projekcja z podwodną animacją. Na specjalnie rozstawionych ekspozytorach umieszczono również dekoracyjne, szklane kule wypełnione wodą, w których zatopione zostały kosmetyki przeciwsłoneczne Avène.
 
Dom produkcyjny MAKATA odpowiadał za kompleksową realizację działań w zakresie aranżacji scenografii, koordynacji techniki: nagłośnienia, oświetlenia i multimediów oraz opracowania projektu 3D i nadzoru nad przebiegiem eventu.

Wydarzenie odbyło się 30 marca 2017 r. w warszawskim studio Pin-Up.

Źródło: materiały prasowe