Fot. Materiały prasowe

Concept Music Art dla Schibsted Tech Polska

przez Think MICE

Firma Concept Music Art, na zlecenie Schibsted Tech Polska zrealizowała doroczne spotkanie pracowników tej firmy – Winter Event Schibsted Tech Polska.

W trwającym dwa dni wydarzeniu wzięło udział 155 pracowników i 85 gości z Norwegii, Szwecji Londynu i Barcelony. Wszyscy oni mieli okazję odbyć podróż w czasie związaną z pięcioleciem firmy. 

Główna cześć wydarzenia rozpoczęła się od konferencji w Marriott Hotel Warsaw. Specjalna, nawiązująca do wystroju hotelu oraz tematyki konferencji steam punkowa scenografia oraz przygotowane loopy i animacje przeprowadziły gości przez pięć lat rozwoju Schibsted Tech Polska. Stig A. Waagbø, CEO Schibsted nakreślił plany firmy na kolejne lata, a speakerzy – Pellegrino Riccardi oraz Karina Birkeland Lome przygotowali wystąpienia dotyczące innowacji pracy w międzynarodowym środowisku.

Najciekawszym punktem konferencji były prezentacje STP Awards. Drużyny, składające się z pracowników firmy rywalizowały na scenie w różnych kategoriach. Publiczność za pomocą elektronicznego systemu głosowania wybierała najlepsze projekty, a nagrodą wręczaną podczas uroczystej gali w SOHO Factory był dzień z samochodem Tesla.
Po konferencji goście mogli wybrać jedną z wycieczek po Warszawie. W zależności od preferencji mieli do dyspozycji zwiedzanie Centrum Nauki Kopernik,  Stadionu Narodowego lub wyprawę szlakiem warszawskich browarów kraftowych lub śladami PRL-u.

Kropką nad i była huczna impreza w SOHO Factory, w trakcie której m.in. wręczono na nagrody w konkursie STP Awards. Goście bawili się przy dźwiękach zespołu KAMP (a następnie muzyki DJ-a), do dyspozycji mieli catering serwowany ze specjalnie przygotowanych kulinarnych wysp tematycznych oraz live cooking.