
Bea World – nowy konkurs eventowy nie tylko dla agencji
- przez Think MICE
Przedstawiciele ADC Group, organizatora EuBea European Best Events Awards poinformowali o zamiarze stworzenia nowego konkursu – Bea World.
Więcej informacji ma zostać podanych do publicznej wiadomości wkrótce, wiadomo jednak, że w odróżnieniu od EuBea do rywalizacji będą mogły stanąć nie tylko firmy z Europy, ale z całego świata. Konkurs skierowany będzie nie tylko do agencji eventowych, ale również do firm zajmujących się działaniami z zakresu public relations, reklamy, promocji oraz do stowarzyszeń, organizacji pozarządowych i non-profit, jak również dla eventowych venue.
Podobnie jak w konkursie EuBea, statuetki będą przyznawane projektom wyróżniającym się kreatywnością, innowacyjnością, ale także mogącym pochwalić się dużą skutecznością marketingową (wysokim wskaźnikiem ROI).
Zgłaszane projekty mają być oceniane przez jury. Najprawdopodobniej znajdą się w nim reprezentanci stowarzyszeń branżowych oraz korporacji, zlecający tego typu wydarzenia. Zainteresowane firmy będą mogły zgłaszać swoje projekty do Bea World jeszcze w tym roku.
Europejski odpowiednik i pierwowzór nowego konkursu – EuBea to wydarzenie organizowane od 2006 r. W jego ostatniej edycji wzięło udział niemal 70 agencji z 18 krajów.
mk