Fot. Materiały prasowe

Za nami RemaDays Warsaw 2020

przez Think MICE

14 lutego br. zakończyła się 16. edycja RemaDays Warsaw. W ciągu trzech dni impreza skupiła ok. 21 tys. zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie biorąc pod uwagę udział ok. 3,5 tys. zwiedzających z zagranicy (łącznie z 52 krajów). 

W dniach 12-14 lutego 2020 r. po raz 16. odbywały się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. To przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając szeroką ofertę wystawców, ale także wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez uznanych specjalistów.

RemaDays Warsaw po raz kolejny gościły w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 tys. mkw. Ok. 800 wystawców miało możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, technologii oraz produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. 

Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających wachlarz udogodnień – począwszy od dojazdu, przez praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, po możliwości swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego). Zwiedzający, którzy poruszali się samochodami, mogli z kolei skorzystać z parkingu tuż przy centrum wystawienniczym. Podczas imprezy udostępnione zostały specjalne strefy wypoczynku Relax Zone oraz punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na pow. 2,6 tys. mkw.

W ramach targów odbywał się też tzw. RemaCongress - cykl wykładów i warsztatów dający możliwość poszerzenia swojej wiedzy, kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu. Tym razem gościem specjalnym RemaCongress był przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach Krzysztof Sarnecki, który przedstawił ciekawe prelekcje podczas pierwszych dwóch dni targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska z manekinami, gdzie wystawcy z branży tekstylnej prezentowali swoją najnowszą ofertę. W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Zwiedzający mieli okazję w praktyce dowiedzieć się, jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Pierwszego dnia targów ogłoszono zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2020. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały statuetki. W tym samym dniu ogłoszone zostały wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale.

Każdego dnia odbywało się też losowanie rowerów marki Kross – w ramach Loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK