El Padre z najwyższymi przychodami w historii spółki

przez Think MICE

Przychody agencji El Padre w 2016 r. wyniosły ponad 17,5 mln złotych i były najwyższe w historii spółki.

Na wynik agencji wpływ miało zarówno zwiększenie obrotów w relacjach z dotychczasowymi klientami, jak również zdobycie nowych kontrahentów. Projekty zostały pozyskane w przetargach komercyjnych oraz publicznych.

– Rok 2016 był dla nas bardzo dobry. Zwiększyliśmy przychody, rozbudowaliśmy zespół i co najważniejsze, zwiększyliśmy nasze kompetencje sprawdzając się przy realizacji dużych, wielowątkowych kampanii event marketingowych oraz organizacji kongresów. Jesteśmy zaangażowani w realizowane projekty i o każdy z nich staramy się dbać jak o własne dziecko – nazwa agencji zobowiązuje – mówi Sebastian Oprządek, prezes zarządu El Padre. – Troskę tę doceniają klienci i potwierdzają najlepsze wyniki w Badaniu Satysfakcji Klientów Agencji Eventowych 2016 i wyróżnienie „Faworyt Klientów” przyznane przez Media Marketing Polska. Dziękujemy pracownikom za wytężoną pracę (bez nich to by się nie udało), dziękujemy klientom, że nam zaufali. W tym roku będziemy się starać jeszcze bardziej.

– Cieszymy się, że zgodnie z obraną strategią realizujemy coraz więcej kompleksowych projektów marketing services i poszarzamy porfolio naszych usług. „Core business” stanowią i będą stanowić eventy, ale zdarzają się klienci dla których realizujemy tylko prace projektowe, inne usługi marketingowe czy logistyczne. Pracujemy dla wielu branż, tworzymy ciekawe projekty z sukcesem rozwijając kolejne kompetencje agencji. W 2016 roku podpisaliśmy nowe umowy ramowe, które mamy nadzieję zaowocują zleceniami również w bieżącym roku – informuje Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu.

– Staramy się, aby każdy projekt był realizowany na wysokim poziomie jakościowym. Nawet jeżeli klient nie dysponuje wysokim budżetem na scenografię czy multimedia, proponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie – efektem są zadowoleni kontrahenci. Wieloletnie relacje z dostawcami i podwykonawcami – ważnymi dla nas partnerami biznesowymi – sprawiają, że oferujemy usługi na wysokim poziomie i w dobrej cenie” –dodaje Piotr Karasiński, wiceprezes zarządu.

– Cieszymy się, że pozyskujemy i realizujemy różnorodne projekty, w których możemy wykazać się również naszą kreatywnością, znajomością rynku oraz najnowszych trendów czy nowinek technologicznych. Rynek docenia naszą intensywną pracę: w roku 2016 Sebastian Oprządek, reprezentując agencję El Padre otrzymał statuetkę Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Organizator, w konkursie Złote Spinacze 2016 zdobyliśmy również Brąz w kategorii Event społeczny za kampanię „Daj się oświecić”. Dziękujemy.” – mówi Michał Maciątek, dyrektor operacyjny EL Padre.

Poszczególni udziałowcy El Padre odpowiadają za następujące obszary działania agencji: Sebastian Oprządek – Prezes Zarządu, Obsługa Klienta; Wojciech Cłapiński – Wiceprezes Zarządu, New Business; Piotr Karasiński – Wiceprezes Zarządu, Produkcja; Michał Maciątek – Dyrektor Operacyjny, Kreacja.

Aktualnie El Padre pracuje m.in. z firmami: Affidea, Rossmann, Henkel, Somfy, GK PGE, Nationale Nederlanden, Granaria, BBC, NC+, PKM DUDA, Kino Polska, Peugeot Polska, Toyota Motor Poland (Lexus), PESA, Wydawnictwo Burda, PKO BP, GK PKN Orlen. Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR oraz członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute.

Fot. El Padre