Fot. Materiały prasowe

Znamy zwycięzców PROCON Awards 2019

przez Think MICE

Brave Agency została zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu branży zakupowej PROCON Awards w kategorii Creative Services. Wyróżnienia (w tej samej kategorii) zdobyły Mea Group oraz Kerris Group. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród miało miejsce wczoraj (21 października), podczas gali odbywającej się w ramach konferencji PROCON/POLZAK. 

Tytuł Dostawcy Roku (Supplier of the Year) w konkursie PROCON Awards przyznawany jest w trzech kategoriach: IT, Logistics i Creative Services. W tej ostatniej rywalizowały ze sobą firmy działające w branży eventowej – do drugiego etapu zakwalifikowały się: Kerris Group, Brave Agency, Allegro Brand Experience Agency, endorfina events oraz Mea Group. Ostatecznie zwyciężyła Brave Agency, jury postanowiło przyznać też dwa wyróżnienia, które powędrowały do Mea Group oraz Kerris Group.

Finaliści PROCON Awards w kategorii Creative Services to firmy, które wyróżniają się m.in. konsekwencją w realizacji wyznaczonych celów, stabilnym wzrostem w oparciu o jasną wizję i strategię rozwoju przedsiębiorstwa, innowacyjnością w działaniu oraz podejmowaniem różnorodnych aktywności na rzecz branży. Pod uwagę brane są też: nowatorskie myślenie, elastyczność działania i zdolność szybkiego reagowania na zmienność okoliczności środowiskowo-biznesowych. – Partnerstwo, zaufanie, otwartość – te wartości są istotne dla Mea Group i znajdują odbicie w każdej naszej realizacji. Bardzo nam miło, że klienci po raz kolejny doceniają nas i nasz styl pracy – powiedziała Magdalena Kozicka, wiceprezes i dyrektor produkcji Mea Group.

Konkurs PROCON Awards powstał z potrzeby pokazania jak ważne jest budowanie partnerskich relacji między dostawcami a klientami na rynku B2B. Impreza odbywa się w ramach konferencji PROCON/POLZAK.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK