Bea World 2019: wkrótce shortlista  

przez Think MICE

Agencje z 30 krajów świata – to największa liczba w historii – złożyły swoje projekty do rywalizacji w 14. edycji konkursu Best Event Awards – Bea World 2019. Shortlista najlepszych realizacji, które będą miały okazję powalczyć o zwycięstwo, zostanie ogłoszona 16 października. 

Jeżeli chodzi o Europę, w tym roku wzrosła liczba zgłoszeń spływających od agencji z Niemiec, Belgii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Austrii. Nieco mniejsze zainteresowanie konkursem odnotowano w Rosji, Francji i Portugalii. – Osiągnęliśmy ważny cel – udało nam się utrzymać wyniki, osiągnięte w ubiegłym roku. Dotyczy to zarówno liczby zgłoszeń, jak i agencji uczestniczących w naszym konkursie. To ważne, biorąc pod uwagę, że gospodarki wielu krajów znalazły się w impasie, a europejski rynek komunikacji marketingowej w 2019 r. charakteryzował się mniejszymi budżetami – powiedział Salvatore Sagone, założyciel i prezes Bea World Festival.

Projekty, które dostaną się na shortlistę będą oceniane przez jury, w którego składzie znajdują się korporacyjni i stowarzyszeniowi meeting plannerzy, członkowie lokalnych stowarzyszeń branżowych oraz agencji. W tym roku obradom przewodniczy Alexander Safonov, global event director w Oriflame (Rosja). 28 listopada, w Mediolanie, podczas Bea World Festival, wszyscy finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje projekty na żywo, przed członkami jury oraz przybyłą publicznością. Na tej podstawie zostaną zebrane informacje do ostatecznego głosowania, które wyłoni zwycięzców. Ci będą ogłoszeni dzień później – 29 listopada – podczas Bea World Awards Ceremony.

MK

 

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found