Fot. Materiały prasowe

Start nowego cyklu spotkań branżowych

przez Think MICE

Stagnacja w biznesie to najkrótsza droga do ograniczenia wpływów, wstrzymania rozwoju, a nawet regresu. Cykl spotkań ReBrain Meetups, jak mówią jego twórcy, powstał po to, aby zmienić sztampowe myślenie w pragnienie rozwoju, a podążanie utartymi szlakami w chęć odkrywania nowych rozwiązań.

Na spotkaniach ReBrain Meetups poruszana jest najróżniejsza tematyka: od promocji, reklamy, przez sprzedaż bezpośrednią, budowanie marki, po wszystkie elementy marketingu. Nie zabraknie również tak istotnych w obecnych czasach kwestii, jak nowiki technologiczne, które mają ogromny wpływ na strategie oraz sposoby prowadzenia biznesu. Pojawią się także tematy poświęcone marce osobistej i pracodawcy, dotyczące procesów rekrutacyjnych oraz (tak istotnego dziś) zarządzania czasem. Każde tematyczne spotkanie zostanie poprzedzone prelekcją zaproszonych ekspertów.
Spotkania organizują Kamil Mirowski, digital marketing consultant (pomysłodawca i główny prowadzący) oraz Katarzyna Bieniek, senior specialist R&D beauty and personal care w Unilever. Za ich promocję i komunikację odpowiada Agencja Społem.

Pierwsze spotkanie z cyklu ReBrain Meetups, które odbyło się 3 września br. poruszyło temat „Employer Branding = Marketing + HR?”. Zgodnie z założeniami cyklu, wzięli w nim udział eksperci z branży: Magdalena Brzus, szefowa działu rozwoju i employer brandingu w Nest Banku i Adrian Martinez, CMO oraz współzałożyciel firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy.
Razem z publicznością prowadzone były dyskusje o tym, kto powinien być odpowiedzialny za działania employerbrandingowe. Dział HR? Marketing? Zarząd? A może wszystkie? Rozmowa dotyczyła tego jak finansowane są działania związane z employer brandingiem, w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą współpracować z organizacjami studenckimi. Nie zabrakło również tak szeroko omawianego w dzisiejszych czasach employee advocacy, pojawił się również wątek o algorytmie LinkedIna.

Kolejne spotkanie w ramach cyklu planowane jest w październiku br. Tym razem poruszony zostanie temat marketingu i sprzedaży.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK


Leave your comments

Comments