Fot. Materiały prasowe

Rusza III edycja Meeting Professional Exellence Classes

przez Think MICE

MPI Poland Chapter zaprasza na III edycję szkoleń z cyklu Meeting Professional Exellence Classes (MPEC). Tym razem projekt realizowany będzie pod hasłem „Hot Business Trends”. Start już w październiku. 

Projekt MPEC 2019/2020 to sześć spotkań, w czterech miastach i cztery tematy szkoleń. Cykl rozpocznie się 8 października br. w Warszawie szkoleniem poświęconym storytellingowi. W kolejnym roku organizatorzy spodziewają się rekordowej frekwencji, z uwagi na atrakcyjną tematykę spotkań, opartą na aktualnych trendach, które dotyczą wszystkich członków przemysłu spotkań. – Hot Business Trends to trendy, które mogą zmienić biznes każdej firmy. Wielu z nas nie dostrzega, jak te idee mają się do organizacji, w których działamy, jak wpływają na strategie działania, postawy i zachowania klientów, efektywność pracowników i skuteczność realizowanych projektów. W nadchodzącym cyklu MPEC zaprezentujemy kilka uniwersalnych, wyselekcjonowanych trendów, które niosą możliwość zmodyfikowania działalności firm oraz praktycznego zastosowania ich, celem stworzenia nowych propozycji wartości. Storytelling, nowoczesna sprzedaż, zwinne spotkania czy wzmacnianie odporności psychicznej? O tym się mówi – zapowiada Monika Dymacz-Kaczmarczyk, prezes MPI Poland Chapter.

Członkowie stowarzyszenia podkreślają, że równie ważne, jak wartość merytoryczna spotkań edukacyjnych, jest tworzenie komfortowej przestrzeni do budowania wartościowej sieci kontaktów biznesowych oraz możliwości odwiedzenia i poznania atrakcyjnych obiektów przystosowanych do organizacji rozmaitych wydarzeń (dlatego szkolenia odbywają się w różnych częściach kraju). Kluczowymi partnerami każdego warsztatu są lokalne convention bureaux oraz venue. – Bardzo nam zależy na aktywizacji profesjonalistów branży spotkań we wszystkich regionach kraju, dlatego stale zachęcamy do współpracy podczas realizacji wydarzeń z cyklu MPEC. Ciekawa formuła spotkań i świetnie oceniana merytoryka zapewniają nam wciąż rosnące zainteresowanie organizowanymi przez nas warsztatami, co jeszcze bardziej motywuje nas do wyznaczania nowych ścieżek i przybliżania naszej oferty kolegom z branży w kolejnych lokalizacjach. Wspaniale współpracuje się z partnerami, którzy sami zapraszają nas do swoich miast, jak m.in. podczas finałowego wydarzenia z drugiej edycji cyklu, w Poznaniu – mówi Marta Kicler, wiceprezes ds. edukacji i ustępująca prezes MPI Poland Chapter.

Wszystkie spotkania tradycyjnie będą realizowane w duchu edutainment, a ich głównym celem ma być rozwój kompetencji profesjonalistów branży spotkań.



Aktualne informacje na temat kolejnych wydarzeń będą udostępniane na stronie: www.mpiweb.org/chapters/poland

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

Leave your comments

Comments