Fot. Materiały prasowe

Play Mudness na Pol’and’Rock Festival 2019

przez Think MICE

Play Mudness to – jak mówią jej organizatorzy – pełna świetnej zabawy, dobrej atmosfery i pozytywnych emocji strefa Play, która powstanie z okazji tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Za jej przygotowanie odpowiadają agencja Plej oraz Boscata.

Z odwiedzającymi strefę jak zwykle bawić się będą znane i lubiane gwiazdy YouTube’a m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Na miejscu znajdzie się też kilkadziesiąt ton fioletowego błota, w którym będzie się można bawić, taplać czy zagrać w błotne frisbee. Zaplanowano także kultowe przeciąganie liny. Tradycyjnie operator stworzy przestrzeń do ładowania telefonów, nie zabraknie też festiwalowych gadżetów. Wieczorami strefa Play zamieniać się będzie w przestrzeń pozytywnej zabawy i najlepszych imprez.
Działania eventowe wspiera szereg aktywności digitalowych. Z początkiem lipca na Facebooku wystartowało wydarzenie „Tego lata wytaplam się w fioletowym błocie na Pol’and’Rock!”, dedykowana nakładka AR oraz nakładka na zdjęcie profilowe.

Strefę Play na Pol’and’Rock Festival 2019 przygotowują Plej wraz z Boscata. Jacek Stachera, a za współpracę z influencerami odpowiadają Plej i MediaCom. Komunikację wydarzenia oraz kampanię w social mediach przygotowała i koordynuje agencja Plej. Video posty do kampanii social mediowej, w których występują gwiazdy YouTube’a, przygotowała agencja Plej wraz z Shootme.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK