Fot. Materiały prasowe

Motel One otwiera pierwszy hotel w Polsce

przez Think MICE

Motel One, grupa budżetowych, designerskich hoteli z Monachium, wchodzi do Polski. Pierwszy hotel tej marki w naszym kraju to Motel One Warszawa-Chopin.

Hotele marki Motel One znane są z oryginalnego wystroju wnętrz i umiejętności tworzenia atmosfery, która sprzyja odpoczynkowi, ale również zachęca do poznania historii miasta. Wybór Fryderyka Chopina jako motywu przewodniego wystroju hotelu Motel One w Warszawie wydaje się naturalny, nie tylko ze względu na lokalizację (na ulicy Tamka, naprzeciwko Narodowego Instytutu i Muzeum Fryderyka Chopina), lecz również na historię kompozytora i jego ogromne znaczenie dla miasta i kultury.

– Ulica Tamka w Warszawie to jedno z najbardziej tętniących życiem miejsc w mieście, jest blisko Instytutu Fryderyka Chopina, Traktu Królewskiego, Wisły i Starego Miasta, które codziennie odwiedzają tysiące turystów i mieszkańców. Widząc ten ogromny potencjał zauważyliśmy, że możemy zaproponować na polskim rynku produkt, który się wyróżnia. Doskonała lokalizacja w centrum, wysokiej jakości design oraz stałe ceny to nasze główne atuty, które wzmocnią naszą obecność w stolicy i pozwolą nam zbudować silną pozycję – powiedział Dieter Müller, prezes zarządu i założyciel Grupy Motel One.

Hotel oferuje 333 komfortowo wyposażone pokoje, strefę One Lounge, bar, salę konferencyjną, podziemny parking oraz szybkie i bezpłatne wi-fi. Ceny za nocleg rozpoczynają się od 259 zł za pokój jednoosobowy i pozostają niezmienne przez cały rok.

Marka Motel One została założona w 2000 r. Sieć budżetowych, stylowych hoteli obejmuje 71 obiektów zlokalizowanych w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Szwajcarii, Czechach, Hiszpanii i Francji.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK