Fot. Materiały prasowe

Górskie Resorty z siedzibą w Warszawie

przez Think MICE

Z początkiem lipca oficjalnie otwarto centralę Górskich Resortów. Nowa siedziba mieści się w centrum Warszawy. To symboliczne domknięcie procesów reorganizacyjnych grupy, na której czele stanął Jakub Bączykowski.

Górskie Resorty to grupa siedmiu obiektów (hotele i apartamentowce) zlokalizowanych w miejscowościach wypoczynkowych w polskich górach. To Osada Śnieżka, Blue Mountain Resort, Green Mountain Hotel***** oraz Green Apartments. Otwarcie Platinum Mountain Resort & SPA oraz Platinum Apartments zaplanowano na wrzesień tego roku, natomiast Crystal Mountain Resort w Wiśle zostanie otwarty w grudniu 2020 r. Wszystkie obiekty zaoferują łącznie ponad 1,7 tys. pokoi i apartamentów.

Ideą grupy było połączenie obiektów i nadanie im wspólnego mianownika, jednocześnie zachowując ich autonomię, mając na uwadze odmienny charakter każdego z nich. Celem jest z jednej strony wymiana doświadczeń pomiędzy hotelami, z drugiej zaś usprawnienie procesów i centralizacja w dobie coraz większej konkurencji na rynku turystycznym. – Zgodnie z danymi GUS, jak i naszymi obserwacjami, w Polsce z roku na rok przybywa turystów rodzimych i zagranicznych oraz zwiększa się liczba udzielonych noclegów. Za popytem idzie podaż i coraz większa konkurencja w branży hotelowej – również w Karkonoszach, które są naszą domeną. Dlatego kierując się zasadą, iż lepsza jest współpraca niż rywalizacja, postanowiliśmy połączyć hotele w grupę, by kompleksowo i strategicznie rozwijać ofertę, zapewnić dodatkowe kanały sprzedaży i promocji czy wspierać procesy hotelowe centralnym know-how – tłumaczy Dariusz Surynt, pomysłodawca konceptu.

Na stanowisko dyrektora generalnego Górskich Resortów powołano Jakuba Bączykowskiego. Odpowiada on za działania i rozwój grupy. Z branżą hotelową jest związany blisko 15 lat, z naciskiem na sprzedaż. Pracował dla takich marek jak Starwood, Booking.com czy Groupon, a jego ostatnim projektem było stworzenie Travelista, w którym pełnił funkcję dyrektora generalnego na region Europy Środkowo-Wschodniej. Do grupy dołączyła również Katarzyna Stroińska na stanowisku HR group managera, Izabela Heinrich – nowy marketing manager, Marta Pakieła, odpowiedzialna za sprzedaż oferty MICE, Wojciech Piotrowski na stanowisku revenue & e-commerce director oraz Artur Trukawiński – hotel business development advisor. – Przed nami pracowite lato w mocnym zespole. Już udało się nam uruchomić kluczowy produkt, jakim jest autorska platforma sprzedażowa www.gorskie-resorty.pl, a w planach kolejne działania. Naszym długofalowym celem jest stworzenie silnej marki centralnej i osiągnięcie efektu synergii w grupie – powiedział Jakub Bączykowski.  

Misją grupy Górskie Resorty ma być łączenie komfortowego wypoczynku dla wszystkich miłośników relaksu w górach z łatwym dostępem do atrakcji w regionie Karkonoszy. Hasło przewodnie spółki brzmi „Więcej niż hotele”.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK 

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found