Fot. Materiały prasowe

THINK MICE partnerem 23. edycji targów MITM Americas

przez Think MICE

Po raz kolejny magazyn THINK MICE został partnerem medialnym targów MITM Americas, które odbędą się w dniach 14-17 października br. w hotelu Nacional de Cuba w Hawanie. Cały czas trwa rejestracja na to wydarzenie. 

MITM Americas to jedna z największych i najważniejszych imprez poświęconych branży MICE w rejonie Karaibów. Targi, organizowane przez hiszpańską firmę GSAR Marketing, rotują pomiędzy różnymi destynacjami w Ameryce Północnej, Środkowej i na Karaibach. Na Kubie odbędą się po raz czwarty, a jednym z ich motywów przewodnich mają być obchody 500-lecia Hawany.

Wydarzenie składa się ze spotkań biznesowych (b2b) pomiędzy kupującymi usługi MICE (przedstawiciele firm, korporacji, stowarzyszeń, ale także agencji incentive oraz touroperatorów), a ich dostawcami z regionu (głównie reprezentanci convention bureaux, hoteli, centrów konferencyjnych i firm DMC). W programie nie brakuje też sesji edukacyjnych oraz imprez networkingowych, mających pomóc w nawiązaniu kontaktów w mniej formalnej atmosferze. Do tej pory do udziału w targach w charakterze hosted buyersów zarejestrowało się już ponad 350 przedstawicieli firm z ponad 50 krajów na całym świecie (m.in. z Argentyny, Aruby, Austrii, Boliwii, Brazylii, Kanady, Stanów Zjednoczonych, Kolumbii, Ekwadoru, Francji, Niemiec, Węgier, Indii, Irlandii, Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Szwecji, Szwajcarii i Polski). Spośród nich zostanie wybranych stu kandydatów, którzy zdaniem organizatorów będą najlepiej odpowiadać wymaganiom stawianym przez wystawców (każdy z nich odbędzie przynajmniej 30 umówionych wcześniej spotkań biznesowych).

Ważnym elementem MITM Americas jest też promocja destynacji, w której akurat goszczą targi. Nie inaczej będzie tym razem. Po zakończeniu imprezy dla hosted buyersów przygotowano cztery wyjazdy studyjne do hoteli położonych w różnych częściach Kuby – w Varadero (Melia Internacional Varadero Hotel), Cayo Guillermo (Grand Muthu Cayo Guillermo oraz Gran Muthu Imperial Cayo Guillermo) a także w Cayo Ensenachos (Iberostar Selection Ensenachos).

THINK MICE, podobnie jak rok temu, został partnerem medialnym MITM Americas, co oznacza, że na Kubie będzie dystrybuowane międzynarodowe, anglojęzyczne wydanie naszego magazynu. 

MK

Leave your comments

Comments

  • No comments found