Fot. Materiały prasowe

El Padre i Public Dialog zorganizują kampanię społeczną Volkswagena

przez Think MICE

Agencje El Padre i Public Dialog zajmują się kompleksową organizacją trzeciej edycji programu społecznego „Mali Ratownicy” stworzonego przez Volkswagena.

W strefach, które powstaną na plażach w ośmiu nadmorskich miejscowościach, ratownicy medyczni będą uczyć najmłodszych podstawowych zasad pierwszej pomocy. W tym roku każde przeszkolone dziecko to trzy zł przekazane na rehabilitację podopiecznych Fundacji ECHO, która wspiera w rozwoju dzieci z wadami słuchu.

El Padre zajmuje się organizacją tegorocznego roadshow, a Public Dialog komunikacją PR. Do realizacji projektu jest dedykowany kilkudziesięcioosobowy zespół. Agencje zdobyły obsługę projektu w drodze przetargu.

W trosce o bezpieczeństwo najmłodszych, w 2017 r. Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy”. Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stają się super bohaterami i uczą się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych. W ramach tej akcji przeszkolono już prawie 20 tysięcy maluchów.

Pierwsza Strefa pojawi się 5 lipca w Świnoujściu. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. ŁK