Fot. Materiały prasowe

El Padre dla Superbrands 2019

przez Think MICE

W czwartek 9 maja 2019 r. w warszawskim hotelu Hilton odbyła się Gala XIII edycji Superbrands. Agencja El Padre była partnerem wydarzenia i odpowiadała za jego kompleksową realizację.

Podczas uroczystej gali przedstawiciele 30 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands 2019. Nagrodę honorową otrzymał Paweł Pawlikowski, reżyser i scenarzysta, wybitna osobowość świata filmowego, zdobywca Oskara i nagrody BAFTA za film „Ida”, twórca „Zimnej wojny” – nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes, nagrodą Europejskiej Akademii Filmowej i nominowanej do Oskara w trzech kategoriach. Laudację na cześć laureata napisała Agnieszka Holland, a podczas gali wygłosiła ją Agata Kuleszka.

Galę poprowadziły Nina Kowalewska-Motlik, prezes New Communications, dyrektor projektu Superbrands oraz Katarzyna Pakosińska, artystka kabaretowa i aktorka. Tegoroczną Galę Superbrands swoim występem uświetnił Piotr Rodowicz z zespołem, a towarzyszyły mu Laura Godziejewska i Olga Barej. Wydarzenie zgromadziło wielu przedstawicieli świata biznesu, kultury i sztuki oraz management.

Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników szeroko zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marek oraz głosów Rady Marek - niezależnego gremium kilkudziesięciu ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Historie sukcesu marek-laureatek trafią do Albumu Superbrands – wydawnictwa towarzyszącego każdej edycji projektu.

Agencja El Padre, partner wspierający wydarzenia, odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali, w tym m.in. za oprawę scenograficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.

Źródło: materiały prasowe, oprac. ŁK



Leave your comments

Comments

  • No comments found