Grupa Manta po raz dziewiąty wyprodukuje Konferencję Dilerów Husqvarna
- przez Think MICE
Grupa Manta już od ośmiu lat odpowiada za ewolucję cyklu i całość produkcji najważniejszego eventu b2b Husqvarna Group w Polsce. Doroczna konferencja marki łączy sesje biznesowe, warsztaty, galę rozdania nagród i dwa relacyjne wieczory.
W tym roku agencja zrealizuje tę imprezę po raz dziewiąty z rzędu. – W branży eventowej takie przyjaźnie to rzadkość. My mamy do nich szczęście. Ale nawet wśród stałych klientów agencji, Husqvarna zajmuje szczególne miejsce – powiedział Szymon Pasaj, wiceprezes zarządu i dyrektor produkcji Grupy Manta.
Oceniając zakres zadania, koncept kreatywny i produkcję pojedynczego wydarzenia, to projekt z samego środka specjalizacji agencji. W tym przypadku chodzi jednak o sporo więcej. – Rozwijając ten event rok po roku, możemy zmieniać go tak, by naprawdę dobrze wykorzystywał budżet, precyzyjnie wspierał cele i dopasowywał się do ewolucji rynku, na którym działa marka. A poza tym, kiedy pracuje się z ludźmi, których się zna i lubi, entuzjazm agencji mierzy się podwójnie – dodał Dominik Górka, prezes zarządu i dyrektor kreatywny Grupy Manta.
Agencja cieszy się wysokim procentem powracających i utrzymywanych klientów. Takie projekty to dziś ponad 85 proc. jej pracy. Najważniejsze marki są z agencją od co najmniej kilku lat.
Źródło: informacje prasowe, oprac. MK