fot. mat. prasowe (Anna Lininowicz)

EMLAB zakończył warsztatami kampanię dla Związku "Polskie Mięso"

przez Think MICE

Rodzinne warsztaty kulinarne zakończyły kampanię informacyjną „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Za realizację kampanii odpowiadała agencja EMLAB.

16.04 w warszawskim Studio Alva Showroom odbyły się wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, których gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Spotkanie było ostatnim wydarzeniem w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Warsztaty poprowadzili: znany szef kuchni Giancarlo Russo oraz ambasadorzy kampanii – Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski. Za cykl eventów oraz realizację i koordynację działań w ramach całej kampanii odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F).

 Wielkanocne warsztaty kulinarne „Coś się święci” były doskonałą okazją do zaprezentowania walorów polskiego drobiu i wieprzowiny w świątecznej odsłonie. Goście spotkania w wyjątkowej rodzinnej atmosferze realizowali bardziej i mniej tradycyjne przepisy pod okiem doskonałych szefów kuchni. W menu znalazły się m.in. pieczone białe kiełbasy, pasztet z gęsiny oraz niecodzienne wędliny: kiełbasa z wieprzowiny wg receptury Giancarlo Russo i wędzona wędlina z kaczki, z wiśniową konfiturą i flambirowaną śliwowicą.

 Warsztaty „Coś się święci” były ostatnim wydarzeniem z całego cyklu eventów w ramach rozpoczętej w grudniu 2018 r. ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat walorów polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat. Pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie mięso” organizator kampanii - Związek „Polskie Mięso” zachęca Polaków do aktualizacji wiedzy na temat mięsa, jego wartości odżywczych i kalorycznych. W ramach kampanii odbyły się już wszystkie zaplanowane spotkania informacyjno-promocyjne, a do 30 kwietnia potrwają akcje w kanałach off- i online m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz działania z obszaru product placement w TV i prasie.

Za kompleksowy przebieg kampanii odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F). Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Szczegóły dotyczące kampanii są dostępne na stronie pewnejestjedno.pl

źródło: materiały prasowe, opr. ŁK