Hitlon zainaugurował nową markę: Signia Hilton
- przez Think MICE
Międzynarodowa korporacja hotelowa Hilton ogłosiła powołanie nowej marki Signia Hilton, skupionej głównie na klientach z branży MICE. Będzie to 17 marka w portfolio firmy.
Hotele Signia Hitlon mają wyjść naprzeciw potrzebom profesjonalistów z branży spotkań oraz uczestników podróży biznesowych. Każdy z nich będzie posiadał co najmniej 500 pokoi noclegowych oraz odpowiednio dużą powierzchnię sal konferencyjnych, balowych i innych przestrzeni do spotkań. Markę Signia Hilton charakteryzować będzie nowoczesna stylistyka, przestronne lobby, a także odpowiednio zaprojektowane bary i restauracje. Obiekty mają być także wyposażone w strefę wellnes i siłownię.
Decyzja o uruchomieniu nowej marki została ogłoszona tuż po obchodach 100-lecia sieci Hilton i była wynikiem kilkuletnich konsultacji z meeting plannerami i uczestnikami wydarzeń biznesowych. Po tych rozmowach Hilton dostrzegł potrzebę stworzenia hoteli nie będących luksusowymi, ale oferującymi nieco wyższy standard niż flagowa sieć koncernu.
– Marka Signia Hitlon została opracowana na podstawie feedbacku, jaki otrzymaliśmy od profesjonalistów z branży spotkań i eventów. Po wielu godzinach konsultacji przygotowaliśmy projekt, który u uczestników podróży biznesowych wywoływać ma efekt „wow”, a także wyznaczyć nowe standardy w branży MICE – powiedział David Marr, senior wiceprezydent, Full Service Brands w Hiltonie.
Nowa marka ma mieć zasięg globalny, a hotele pod tą nazwą pojawią się w wybranych destynacjach popularnych wśród klientów korporacyjnych. Pierwsze trzy hotele marki Signia Hilton zostaną wybudowane w Orlando, Atlancie i Indianapolis w USA. Goście nocujący w hotelach nowej sieci będą mogli korzystać z programu lojalnościowego Hilton Honors.
ŁK