Incentive Travel Day na Meetings Week Poland
- przez Think MICE
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) i SITE Poland zapraszają na Incentive Travel Day. Spotkanie odbędzie się 21 marca br. w warszawskim Centrum Konferencyjnym MsMermaid w ramach siódmej edycji Meetings Week Poland.
Tegorocznymi tematami przewodnimi Incentive Travel Day będą: wykorzystanie mediów społecznościowych i nowych technologii w projektach incentive, wydarzenia sportowe jako skuteczny element motywacyjny oraz organizacja wyjazdów opartych o programy związane z gastronomią i winem. Przedstawiciele SOIT i SITE Poland opowiedzą też o roli stowarzyszeń branżowych w rozwoju polskiego rynku wyjazdów zagranicznych.
Panele edukacyjne poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach. O nowych technologiach wykorzystywanych w wyjazdach incentive opowiedzą: Marek Lewczuk, reprezentujący firmę Event&Travel Apps oraz Mateusz Koźbiał, business development director w NU Horizons, a także pilot wyjazdów incentive z 20-letnim stażem. Jak podkreślają organizatorzy, liczne aplikacje wspierają nas w codziennych sprawunkach, mogą także ułatwić organizację wydarzeń i wyjazdów zagranicznych – potencjał rozwiązań mobilnych i webowych jest więc ogromny. Podobnie jak możliwości stwarzane przez social media. Do niedawna były tylko zabawką w rękach osób prywatnych, dzisiaj powszechnie wykorzystują je przedsiębiorcy. Paweł Stempniak, CEO Whitebits (agencji social media), podzieli się z uczestnikami przykładami, inspiracjami oraz poradami w zakresie strategii komunikacji, planowania wydatków na kampanie w mediach społecznościowych oraz wiedzą o wybranych narzędziach przydatnych organizatorom wyjazdów incentive. Z kolei Barbara Stawarz, właścicielka firmy Happy Content, biura podróży Hola Cuba oraz autorka książki „Content marketing po polsku” wskaże jakie treści warto zamieszczać w social mediach, by wykorzystać je jak najefektywniej. Na zakończenie tego bloku tematycznego odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków.
Po przerwie kawowej organizatorzy powitają na scenie Victora Borsuka – podróżnika, kitesurfera, siedmiokrotnego Mistrza Polski w kitesurfingu, współzałożyciela największych obozów wodnych w Polsce oraz właściciela agencji social mediowej SPORT4U-some. Prezentacją opartą na własnych doświadczeniach udowodni on, jak cennym elementem motywacyjnym podczas wyjazdu incentive może być sport. Z kolei Małgorzata Jakuta, kierownik sprzedaży ds. ubezpieczeń turystycznych, AXA, opowie o dedykowanych produktach ubezpieczeniowych, dzięki którym organizatorzy wyjazdów sportowych i ich uczestnicy odbędą swoją podróż motywacyjną zabezpieczeni przed niepożądanymi niespodziankami.
Ostatni blok poświęcony zostanie tematyce organizacji wyjazdów w oparciu o tematykę gastronomii i wina. Część „Kulinaria i wino” odbędzie się w formule prezentacji oraz rozmów z zaproszonymi gośćmi specjalnymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał kulinarny wybranej destynacji w realizacjach incentive i zgłębią filozofię wina. Prezentację i panel poprowadzi Grażyna Woźniczka-Bogucka z Polka Travel, a wśród gości znajdą się: Carlos Echapresto, jeden z najbardziej wyróżnionych sommelierów Hiszpanii, Isabel Martin Benitez, radca ds. turystyki z Ambasady Hiszpanii, Carmen Mújico, odpowiedzialna za dział handlowy RiojaForum (Pałac Kongresowy i Auditorium z La Rioja), Wojciech Giebuta, sommelier, dziennikarz winiarski i przewodnik enoturystyczny, Dariusz Ratuszniak, szef kuchni hotelu BoniFaCio SPA & Sport Resort i Maciej Glinka z fundacji „Świętokrzyskie Winnice”.
Po części merytorycznej uczestnicy spotkania będą mogli wziąć udział w degustacji win i przekąsek.
Partnerami Incentive Travel Day są: Biuro Radcy ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce i Region Rioja, Polskie Linie Lotnicze LOT, AXA Ubezpieczenia, Borsuk Camps, Kite Park, Whitebits, Hola Cuba, Terra Winnica Smaku, Wine-Serwis, BoniFaCio SPA & Sport Resort, Kuźnia Zdjęć. Koszt udziału w spotkaniu wynosi 290 zł netto (145 zł netto dla członków MPI, SBE, SKKP, SOIT i SITE).
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK