Fot. mat. prasowe

Przedsiębiorcy poznali „Wyzwania dla Polski i Świata 2019"

przez Think MICE

Co czeka w najbliższym czasie polskich przedsiębiorców? Jakie są prognozy gospodarcze? Jak zmienia się prawo podatkowe? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji „Wyzwania dla Polski i Świata 2019", która odbyła się 1 marca br. w Krakowie. 

Wydarzenie było częścią projektu Mapa Marek skierowanego do mikro, małych i średnich przedsiębiorców z regionu małopolskiego, realizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Małopolski Związek Pracodawców Lewiatan wspólnie z Konfederacją Lewiatan.

Na wstępie konferencji poruszona została istotna kwestia konieczności budowania wizerunku „Polskiej Marki”, przyczyniającej się do wzrostu zaufania do polskich produktów i zwiększenia eksportu. Tak aby znak „wyprodukowano w Polsce” oznaczał wysoką jakość. Temat poruszyli otwierający konferencję: prowadzący red. Zbigniew Bartuś (Dziennik Polski) oraz przedstawiciele organizatorów: Marian Bryksy, prezes Małopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan i Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Przedstawiciele biznesu, samorządu i administracji publicznej wzięli udział w debacie, skupiającej się na talentach i predyspozycjach pracowników (często nie w pełni wykorzystywanych przez pracodawców). Wnioskowali, że to właśnie ludzie są fundamentem, każdej organizacji. Dyskutujący zwrócili również uwagę na trudności z jakimi borykają się przedsiębiorcy przy pozyskiwaniu dobrych pracowników oraz podpowiedzieli w jaki sposób przyciągać talenty. 

Na koniec Przemysław Pruszyński, ekspert Rady Podatkowej z Konfederacji Lewiatan, przedstawił najważniejsze zmiany w podatkach w 2019 r. - mające wpływ na polskie spółki i działalności gospodarcze prowadzone w kraju i za granicą. Przedsiębiorcy dowiedzieli się jak i gdzie szukać informacji o zmianach prawnych, które mają wpływ na ich codzienną pracę. 

mat. prasowe opr. ŁK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found