Fot. Łukasz Kuś

Trzecia edycja wizyty studyjnej "Spotkajmy się w Gdyni"

przez Think MICE

Przestrzenie eventowe na lądzie i na morzu, modernistyczna architektura oraz pełen zieleni krajobraz – to wszystko mogliśmy podziwiać podczas wizyty studyjnej w Gdyni. THINK MICE przygotował fotorelację z tego wydarzenia.

Gdynia od lat buduje swój wizerunek ośrodka nowoczesnego i przyjaznego dla biznesu. To portowe miasto kojarzone jest głównie z logistyką morską, ale stanowi też miejsce przyciągające sporo turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych. Gdynia inwestuje również w rozwój oferty kulturalnej. W ostatnich latach powstało tam kilka nowych i ciekawych obiektów w których odbywają się imprezy kulturalne, sportowe i biznesowe. Mieliśmy okazję je zobaczyć podczas trzeciej edycji wizyty studyjnej "Spotkajmy się w Gdyni", zorganizowanej w dniach 11-12 marca.

Zwiedzanie gdyńskich atrakcji rozpoczęło się od spotkania z przedstawicielami władz miasta oraz branży turystycznej w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej. – To, że dzisiaj spotykamy się po raz trzeci i promujemy Gdynię jako miejsce, gdzie odbywa się wiele wydarzeń biznesowych i konferencji, pokazuje, że rozwój branży MICE jest dla nas jednym z priorytetów. Mamy bogatą ofertę kulturalną i wysoki poziom obsługi hotelarskiej, wspaniałe restauracje. Promujemy się w różnych miejscach. W tym roku nasze stoisko pojawi się m.in. na targach nieruchomości w Cannes. Uczestniczymy w wielu tego typu spotkaniach i staramy się pokazać, że Gdynia jest zawsze otwarta na współpracę — powiedział Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni ds. rozwoju. 

Wśród obiektów, które oferują ciekawe przestrzenie eventowe uczestnicy wizyty studyjnej mieli okazję zobaczyć m.in. halę Gdynia Arena, dysponującą dwiema salami konferencyjnymi: większą na 90 i mniejszą na 30 miejsc oraz halą główną, która może pomieścić ponad 4 tys. osób. W Gdyni zwiedzili też kulisy Teatru Muzycznego, który po rozbudowie zakończonej w 2013 r. dysponuje dużą widownią z 1070 miejscami i Nową Sceną z widownią na 300 osób.

Warto też wspomnieć o Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym (PPNT), który łączy funkcje inkubatora innowacji i przedsiębiorczości oraz centrum konferencyjnego. Dodatkową atrakcją tego miejsca jest Centrum Nauki Experyment. PPNT dysponuje kilkoma salami konferencyjnymi (największa z nich mieści ok. 300 osób). W programie nie zabrakło też wizyty w hotelu Quadrille oraz w Muzeum Emigracji — nowej placówce kultury, otwartej w 2015 r. w budynku dawnego Dworca Morskiego, skąd wielu emigrantów wyruszało w podróż do Ameryki. Muzeum jest również ciekawym miejscem do organizacji wydarzeń w nietypowej scenerii gdyńskiego portu. Podczas wizyty w Gdyni goście zwiedzili również prom Stena Vision oraz wybrali się na rejs po Zatoce Gdańskiej statkiem Dragon. – Gdynia jest świeżym miejscem dla branży MICE, co potwierdzają osoby zajmujące się przygotowaniem wydarzeń biznesowych. Wśród firm zainteresowanych organizacją eventów są widoczne oczekiwania, by lokalizować je w nowych miejscach, które mają bogatą ofertę spędzania czasu wolnego. Gdynia wpisuje się w te wymagania. Mamy plażę w centrum miasta, całą masę możliwości aktywnego wypoczynku i relaksu przed i po konferencji. W Gdyni znajduje się wiele hoteli dostosowanych do potrzeb różnych klientów. Nasze miasto jest też ciekawe poza sezonem letnim. Nawet w marcu rejs po Zatoce Gdańskiej gwarantuje sporo emocji – powiedziała Katarzyna Mysiak, gł. specjalista w referacie promocji i PR urzędu miasta Gdynia. 

Łukasz Kuś

  • 0_Gdynia
  • 1_Teatr_Muzyczny
  • 2_Teatr_Muzyczny
  • DSC_0027
  • DSC_0037
  • DSC_0041
  • DSC_0045
  • DSC_0077
  • DSC_0223
  • DSC_0226
  • DSC_0243
  • DSC_0926
  • DSC_0959
  • DSC_1010
  • DSC_1015
  • DSC_1021
  • DSC_1032
  • DSC_1036
  • DSC_1040
  • DSC_1106-1

Simple Image Gallery Extended

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found