fot. mat. prasowe

Grupa Accor uruchomiła nową lifestylową markę Tribe

przez Think MICE

Accor zainaugurował nową hotelową markę lifestylową w segmencie średnim. Pierwszy obiekt działający pod nazwą Tribe otworzono w Australii.

Uruchomienie nowej marki to odpowiedź grupy Accor na rosnące zapotrzebowanie na hotele przystępne cenowo. Tribe jest konceptem lifestylowym, a obiekty działające pod tą nazwą mają się wyróżniać zindywidualizowaną architekturą i stylistyką wnętrz.

Pierwszy hotel działający pod nową marką uruchomiono w Perth w Australii. Obiekt znajduje się niedaleko ogrodu botanicznego i oferuje 126 pokoi noclegowych. Do 2022 r. Accor planuje otworzyć kolejne 10 hoteli sieci Tribe w regionie Europy i Azji – Pacyfiku. Łącznie znajdzie się w nich 1,7 tys. pokoi noclegowych.

– Obecnie prowadzone są negocjacje w sprawie 50 hoteli na najbliższe lata, co pozwala nam mieć nadzieję, że marka Tribe osiągnie wzrost na całym świecie, w tym również w lokalizacjach takich jak Paryż, Londyn, Singapur, Dubaj, Bangkok – powiedział Gaurav Bhushan, członek zarządu ds. rozwoju grupy Accor.

Marka Tribe nastawiona jest zarówno na osoby odbywające wyjazdy biznesowe, jak też na turystów. Nowa sieć ma przyciągać przede wszystkim modnym stylem i jakością – zapowiada Accor.

mat. prasowe opr. ŁK