Fot. Materiały prasowe

Walk dla WWF Polska

przez Think MICE

Nikt nie niszczy mebli, sprzętu AGD i RTV, nie zbija luster w swoim domu. A jednak każdego dnia niszczymy Ziemię – nasz dom. Walk Digital przygotował emocjonalną kampanię w ramach akcji Godzina dla Ziemi WWF 2019 dla Fundacji WWF Polska.

Zapowiedzią kampanii Fundacji WWF Polska był film zamieszczony przez Marcina Dorocińskiego na jego profilu w mediach społecznościowych. Spot przedstawiał aktora, który sam niszczy mieszkanie będące metaforą Ziemi. Walk Digital, odpowiadający za strategię i koncepcję kampanii, wspólnie z Fundacją chciał w ten sposób uzmysłowić odbiorcom, aby swoimi działaniami przestali wpływać na degradację środowiska naturalnego, które także jest ich domem.

Agencja przygotowała szereg materiałów: teaser, spoty emitowane w radiu, telewizji i internecie, key visual z hasłem Ty też niszczysz swój dom, landing page oraz serię postów video na Facebooka WWF Polska. W scenografii zniszczonego mieszkania wykorzystano wyłącznie bezużyteczne, zepsute i wyrzucone meble oraz sprzęty. Na planie panował szereg zasad, m.in. nakaz segregacji odpadów i zakaz stosowania plastikowych opakowań.

W przygotowanie nowej kampanii Fundacji WWF Polska zaangażowani byli Bartosz Jaroszewski, Ewa Szatybełko, Radosław Stępień, Andrzej Wiśniewski, Łukasz Mazurek, Piotr Pogorzelski i Piotr Goździejewski z Walk Digital.
Do współpracy przy tworzeniu materiałów Godzina dla Ziemi WWF 2019 zaproszono m.in. Pawła Maślonę, reżysera debiutu fabularnego „Atak Paniki”, docenionego na festiwalach polskich i zagranicznych oraz cenionego fotografa z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej, Szymona Szcześniaka.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK