Fot. Materiały prasowe

Międzynarodowe wyróżnienie dla Mea Group

przez Think MICE

Reprezentacja Mea Group: Magda Kozicka (dyrektor produkcji) i Andrzej Nykowski (dyrektor kreatywny) odebrała we Frankfurcie wyróżnienie German Design Award 2019 za projekt modowo-lifestylowy Flesz Fashion Night Autumn Glow. Mea Group jest pierwszą agencją eventową z Polski, która uzyskała uznanie jury German Design Council w kategorii „Event – Excellent Communications Design”.

Jury konkursu podkreśliło że Flesz Fashion Night Autumn Glow (zaprojektowany i zrealizowany według oryginalnego konceptu kreatywnego Mea Group) to „genialnie wystawiony jesienny pokaz. Kule, które mogą zmieniać kolory, to piękna designerska idea.”

Do kreacji Flesz Fashion Night Autumn Glow, który miał charakter jesiennego spaceru, wykorzystano m.in. zaprojektowane specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim gości eventu otaczał klimat jesieni. Mea Group wybrała środki, pozwalające na pokazanie w unikalny sposób kolekcji każdego projektanta mody, a równocześnie zachowanie spójności pokazu. Prezentowane kreacje wpisywały się w kolejne odsłony jesieni. – Zrealizowane według koncepcji kreatywnej Mea Group wydarzenie Flesz Fashion Night Autumn Glow zdobywa uznanie kolejnego międzynarodowego gremium ekspertów. Jury German Design Award, podobnie jak wcześniej jury Eventex 2018, doceniło spójny, a równocześnie wysoce angażujący uczestników koncept kreatywny eventu – powiedziała Marta Chmielewska, prezes Mea Group. – Podczas eventu udało nam się osiągnąć wyjątkowy efekt.  Przestrzeń oddziaływała na gości przed wydarzeniem, w trakcie, jak i po zakończeniu pokazu. W industrialnej hali fabrycznej  stworzyliśmy eklektyczną przestrzeń, w której modernistyczne stropy połączyliśmy z czernią klasycznego teatru. Dodatkowo sięgnęliśmy po nowoczesne multimedia i światło, system kinetycznych kul oraz ekran diodowy. Całość w połączeniu z czarnym wybiegiem sprawiała, że goście (ponad 800 osób) ściszali głos wchodząc na salę, zachowując się jak w sali teatralnej przed przedstawieniem. Efekt wzmacniał fortepian stojący na środku wybiegu, użyty w pierwszej części pokazu – powiedział Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group.

Konkurs German Design Award został powołany do życia przez członków German Design Council – ekspertów od designu i komunikacji. German Design Council powstała w 1953 r. decyzją Bundestagu, aby wspierać przemysł we wszelkich aktywnościach na rzecz podnoszenia wartości produktów/marek poprzez design. Obecnie German Design Coucil jest jednym z najbardziej cenionych globalnie centrów kompetencji dla komunikacji i zarządzania marką poprzez design. Do konkursu trafiają kreujące trendy, innowacyjne i niepowtarzalne projekty z obszaru szeroko rozumianego designu. W tym roku międzynarodowe, kilkudziesięciosobowe jury, podczas 2-dniowych obrad, oceniło blisko pięć tysięcy projektów: 44 proc. w kategorii „Excellent Product Design”, a 56 proc. w kategorii „Excellent Communications Design”. Nieco ponad połowa (54 proc.) zgłoszeń była spoza Niemiec. O miano najlepszych w Europie projekty walczyły w 22 kategoriach: Architecture, Conceptional Architecture, Intertior Architecture, Retail Architecture, Event, Fair and Exhibition, Urban space and Infrastructure, Audiovisual, Interactive User Experience, Online publications, Web, Apps, Integrated campaigns and avertising, Packaging, Corporate Identity, Brand identity, Books and calendars, Editorial, Official documents, Signage and wayfinding, Posters, cards and photography oraz Typography.

Flesz Fashion Night Autumn Glow odbyło się 5 września 2017 r. w Warszawie. Organizatorem tej cyklicznej imprezy jest Edipresse Polska. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Katarzyna Sokołowska. Muzyczną gwiazdą wieczoru - afterparty była Natalia Kukulska.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

Leave your comments

Comments

  • No comments found